OnePlusX

  • 22 December 2015
  • 5 reacties
  • 1083 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Heb mijn zoon een OnePlusX smartphone gekocht. Een Android smartphone van rond de 250 euro, full HD AMOLED scherm, 13M camera (schermbeschermer en hoesje inbegrepen). Er zit nu een 128G geheugenkaart in en nu kan hij al zijn muziek meenemen;-)

De OnePlusX is op 1mm na zo groot als mijn iPhone6s en even dun. Een van de weinig budget Android smartphones die er ook echt goed uitziet.
Er staat zo goed als geen rommel software op, dus een redelijk pure Android.

Zijn vorige smartphone was een (ook prima) MotoG, maar deze OnePlusX is een pak sneller, heeft 4G en is veel mooier.

Mogelijk nadeel: OnePlusX was eerst enkel op uitnodiging te krijgen (maar je krijgt snel een uitnodiging) en nu zijn ze vrij te kopen. Levertijd is ongeveer 5 dagen.

Als er iemand nog vragen heeft over deze smartphone, stuur dan maar een berichtje.

5 reacties

Eigenlijk zijn er al veel goedkopere alternatieven zoals deze die kunnen zeker opwegen tegen die duurdere meer "bekende" merken.
Als je de reviews leest op het internet kunnen die zeker hun manneke staan.
Maar ik heb nu als drie smartphones en dat volstaat voor mij om mee te doen aan het spel 😉
Reputatie 2
Badge
er zijn heel veel goede goedkope smartphones maar er zijn er niet veel die er ook leuk uitzien.
https://oneplus.net/x/specs-review
RolandT
Onze zoon heeft ook de website getoond waarop deze android staat en de prijs valt inderdaad mee.
Hij is altijd een Sony gewoon maar voor zijn derde gsm wordt deze nu te duur ; - )
Hoe gaat de bestelling in zijn werk. Het is een Amerikaans bedrijf en daar komen shipping costs en taxes bi.
Wordt de androïd dan niet veel duurder ?
Wat zijn de verzendkosten en taxes ???
Reputatie 2
Badge
Het is een Chinees bedrijf (wat niet tegenwoordig:-) Ze rekenen 20 euro voor "shipping and handling" (daar is dus ook tax included). Ze hebben een magazijn in de UK, want mijn toestel ging vanuit China naar UK en vanuit UK naar Belgie.

Reageer