Beantwoord

Ondertiteling Food Network HD


Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties
Vandaag kwam Food Network HD erbij in het aanbod. Op zich geen slechte zender en uniek in zijn genre.

Toch is er een probleem met de weergave van de ondertitelingen. Wanneer er een zin tevoorschijn komt, dan flikkert/flasht dit voor een halve seconde boven de plaats waar hij zou moeten verschijnen en zakt hij naar beneden. Dit maakt het zeer lastig en irritant om een programma te volgen. Dit probleem ligt niet aan Proximus, maar aan Food Network zelf. Kan Proximus dit signaleren en oplossen samen met Food Network? Dan kunnen we aangenaam kijken naar Food Network.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door ThomasP 31 May 2016, 15:00

Bekijk origineel

64 reacties

Dan heb je gelukt Tien ik heb geen ondertiteling.

Vandaag voor de eerste gaan kijken op Food tv met het programma The kichen start 09 uur tot 10 uur en geen ondertiteling.
Het begin al goed met de start van de nieuwe zender. Zuchttttttttttt
Die ondertiteling is bij u dan nog lager gezakt dan bij Tien 😉
Als je op OK klikt, kan je dan die ondertiteling niet kiezen
Dus de zoveelste vraag aan PX, wanneer zal dit opgelost worden????
Op de Tv even gaan loeren op food tv programma die nu loopt tussen 10 uur en 11 uur geen ondertiteling.
Reputatie 6
Badge +3
We gaan het laten nakijken vanwaar dit probleem komt en houden jullie op de hoogte. Alvast onze excuses voor het ongemak.

mvg,

OdB
Reputatie 5
Badge +2
Dank je wel om het na te kijken. Ik hoop dat het snel opgelost wordt.

@patrick: Bij mij verschijnen de ondertitelingen nog steeds, maar met het reeds beschreven probleem. Er zijn wel veel (tussen)stukjes van programma's (zoals "Play with food") tijdens de reclame en die zijn sowieso standaard nooit ondertiteld (hoewel dit ook zou mogen).
@ Tien die fout ligt wel degelijk bij proximus en niet elders anders had deze bij telenet ook aanwezig geweest. En zoals ik je al gezegd heb, als je nog meer wil weten weet je wat te doen.
Heb ik ook intussen ondervonden niet alles is met ondertiteling Tien.

En ben niet akkoord met wat je zegt Jefry sp die ondertiteling ligt aan de zender niet aan PX, je kan nu hun toch moeilijk de bal toesmijten dat het hun fout is dat er geen ondertiteling is.
Maar Patrick hoe komt het dan als ik mijn zender op Telenet op zet, dat die ondertiteling daar helemaal normaal loopt zoals het hoort. Er zijn anders nog mogelijkheden. Dan ligt het aan zijn decoder,maar ik lees dat je zelf een ander probleem hebt. Dus dat is allemaal veel te belachelijk om waar te zijn. Vanaf dat die zender bij Telenet loopt heb ik nog niets gemerkt aan die ondertiteling. Daarom vermoed ik dus ook dat het probleem enkel bij Proximus kan liggen.
Zullen wel een antwoord krijgen van de medewerkers waar het probleem juist zit en heb geen Telenet wist niet dat ze ook die zender aanboden.

Dus op dat punt heb u gelijk als het werk bij Telenet waarom niet bij PX
Reputatie 7
Badge +6
Onze ingenieurs hebben de fout gelokaliseerd bij de ondertiteling die geleverd wordt door de broadcaster (diegene die ons het TV signaal levert). Onze teams zijn reeds in contact met de broadcaster. Zij werken aan een oplossing. Voorlopig is het dus nog even wachten. Onze excuses hiervoor.
Reputatie 7
Badge +2
Heb ik ook intussen ondervonden niet alles is met ondertiteling Tien.

En ben niet akkoord met wat je zegt Jefry sp die ondertiteling ligt aan de zender niet aan PX, je kan nu hun toch moeilijk de bal toesmijten dat het hun fout is dat er geen ondertiteling is.


De ondertiteling ontbreekt volgens mij alleen bij de programma-aankondigingen. Maar goed, voor mij zijn de eigenlijk niet nodig en ik zou ze graag kunnen afzetten. Maar via de opties kan dat niet. De taal staat standaard op Frans (?) en de ondertiteling kan je niet selecteren.
Ben blij zo moet het zijn op een forum je stel een vraag en je hebt dezelfde dag een antwoord van PX kort en bondig en eerlijk antwoord. Dus beide partijen weten het dan zal het hopelijk snel opgelost geraken.

En iedereen prettig weekend voor de mensen die vrijdag niet moeten werken.

grtt
patrick
@evebxl,
Kan je de taal dan via opties ook niet veranderen of begrijp ik het verkeerd?
Reputatie 5
Badge +2
Ik ben ook tevreden met het antwoord van Proximus en hoop dat het snel opgelost geraakt! 🙂
Weet je wat mijn man daarnet op antwoordde, je bent al content met een dooie mus gij :-))
Een mens is dan eens vlug content en 't is weeral niet goed ;)

wat ik mij wel afvraag:
Is dat dan een ander braodcaster voor TN dan bij PX

Maar het komt uiteindelijk wel in orde daar ben ik zeker van.
Reputatie 7
Badge +2
@evebxl,
Kan je de taal dan via opties ook niet veranderen of begrijp ik het verkeerd?


Inderdaad via opties kan je het niet wijzigen. Dat is trouwens bij verschillende zenders een functie die niet goed werkt.
Ben blij zo moet het zijn op een forum je stel een vraag en je hebt dezelfde dag een antwoord van PX kort en bondig en eerlijk antwoord. Dus beide partijen weten het dan zal het hopelijk snel opgelost geraken.
En iedereen prettig weekend voor de mensen die vrijdag niet moeten werken.
grtt
patrick

Wat bedoel je met beide partijen?
Reputatie 5
Badge +2
Het probleem is nu op de zender zelf opgelost en dat op één dag tijd! Bedankt Proximus én Food Network!

Mvg
Voor een keer waren ze snel om het op te lossen en pluimpje mag ook omdat PX met Food network het zeer snel opgelost hebben met de ondertiteling.

Paar dagen die zender bekeken, ik ben er niet veel mee om de 10 minuten reclame die 7 minuten duren zonder onderschriften. Hebben zelf een goochelaar die tijdens die pauzes die mooie dingen doet maar zonder onderschriften en hij is 4 minuten bezig.

Persoonlijk vind ik het een nutteloze zender, zeker als je het vergelijk met http://www.njam.tv/ bij Telenet.
Persoonlijk vind ik njam bij Telenet ook beter maar door dat exclusiviteitscontact kan die zender spijtig genoeg hier niet komen. Al heeft die zender wel wat herhalingen. Deze ken ik niet zo goed, en ik zie er ook niet zo veel naar het zelfde als njam want koken is niet m'n ding. Soms staat dat wel eens een kwartierte op.
Reputatie 7
Badge +6
Wat mij betreft hoeft deze smakeloze zender al helemaal niet, want het is een schande zoals men daar 'smost' met voedsel, maar dat is nog geen reden om zo'n piepkleine ondertitels op de kijkers los te laten? Die ondertitels zijn nog moeilijker te lezen dan de TV Gids op de decoder en dat wil wat zeggen. Ronduit belachelijk en een grote miskleun.

.
Maar het is in ieder geval wel een goede vervanging voor Px zolang ze Njam niet kunnen nemen. Dit is toch het zelfde als bv. Anne beter is als ment? Zoals Tien ook zei zou Foot Netwerk een goede vervanging zijn. De ene zender is niet de keuze wat de andere persoon graag ziet, en omgekeerd?
Natuurlijk is er een groot verschil met Njam en Food tv en je verwacht dan toch een ondertiteling als klant die werkt. Heb de nieuwe zender bekeken de laatste dagen en is niet mijn ding. Zoals hobby tv of plattelands tv die ook niet bekijkt. Maar dat is mijn voorkeur en iedere klant zal zijn voorkeur hebben.

Ik vind dat het aanbod op tv verminderd de laatste maanden, lees op andere topic dat https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/verdwijnen-13th-street-syfy-stops-nederland-bbc-first-meerdere-aanbieders-34431 zal verdwijnen.
Ik zal dat hier bij Telenet nu eens een half uurtje moeten opzetten morgen tussen het sport door, want vandaag voetbal en wielrennen en morgen ook het wielrennen. een mens weet niet meer wat eerst te bekijken. Ik zeg het je. Ik kijk hier ook niet naar die zender Njam, Je hebt al genoeg kook programma's op tv. vind ik. En het is waar iedereen .ziet graag naar zijn eigen zenders zoals ik ook al zei.

Reageer