Beantwoord

Onbetaalde facturen

  • 18 August 2016
  • 4 reacties
  • 463 Bekeken

Ik ontving (van U ?) een e-mail, waarin beweerd wordt dat er verschillende facturen onbetaald bleven.
Zowel voor mij, als voor de bank, is echter alles in orde.
Wat staat er mij te doen?
icon

Beste antwoord door patrick 18 August 2016, 13:04

Bekijk origineel

4 reacties

kijk ook eens op http://proximus.be/myskynet of daar nog onbetaalde facturen staan want het zal bijna zeker een valse mail kunnen zijn om geld af te troggelen.
zie mss ookk hier eens ->
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/ontvangen-phishingmail-35326
Bel anders gewoon naar de klantendienst/facturatie 0800 22 800 (7d/7 tot 22u) zodat ze dit kunnen natrekken.
of anders een privé bericht sturen met je klantgegevens zodat ze dit kunnen checken
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reputatie 7
Badge +6
Opgelet Marie-Louise,
betreft allicht een phishing mail.
Zie ook deze forum topics:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/phishing-mail-sms-35331
en
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/ontvangen-phishingmail-35326
en
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/aanmaning-factuur-phishing-mail-35313

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_fraud/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/vermijd-phishingfraude-via-e-mail-sms-telefoon.html

Stuur indien mogelijk een kopie van de e-mail naar ons adres abuse@proximus.com met behulp van de functie 'Doorsturen als bijlage'.

Groeten,
Wim
Marie-Louise Nijs niet betalen is oplichting.

PX of bank zal NOOIT via email facturen opsturen. Negeren en klacht indienen wegens oplichting.
Reputatie 3
Badge
Dag Marie-Louise,

Dat zijn phishing e-mails. Meer info zie

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_fraud/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/vermijd-phishingfraude-via-e-mail-sms-telefoon.html

Dus gewoon verwijderen en niet op reageren.

Groetjes,

Jos

Reageer