Onbeleefd gedrag en onbekwaamheid medewerkster "klanten""dienst"

  • 21 November 2017
  • 0 reacties
  • 180 Bekeken

Eerder deze voormiddag belde ik naar het nummer 080022800 van Proximus om de verhuizing van een vaste telefoonlijn aan te vragen.
Nadat ik het nieuwe adres had doorgegeven, meldde mijn contactpersoon me dat het adres niet bestond op het postnummer 9050, enkel op 9000. Ze vroeg me even aan de lijn te blijven.
Terwijl ik wachtte, ging ik door Google Maps en vond daar terug .....9050 Gent.
Ik deelde dit mee aan mijn contactpersoon, die antwoordde dat ze hetzelfde had gedaan en twee postnummers had gevonden, 9050 Gentbrugge en 9000 Gent, ....een andere Google Maps waarschijnlijk, want bij mij vindt Google dit adres niet op 9000.
Ik vroeg haar dan wat het probleem was om 9050 in te brengen, haar reactie was "dat gaat niet in mijn systeem, kan u wel met een computer werken?". Dit ontlokte bij mij de opmerking dat ze onbekwaam en onbeleefd was. Nadat die leugenachtige proximus-trut me had toegesnauwd "neen, u bent onbekwaam en onbeleefd, ga naar een proximus-winkel om het op te lossen", vroeg ik haar naam. Daar had ze natuurlijk geen oren naar, en de verbinding werd verbroken.
Ik belde onmiddellijk terug in de wetenschap dat ik toch iemand anders aan de lijn zou krijgen. Die dame was heel voorkomend, mijn vraag werd zonder probleem behandeld. Werkt zij op een ander systeem? Neen,....de vorige medewerkster was dus wel degelijk onbekwaam en leugenachtig. Ik hoef dus geen wroeging te hebben omtrent mijn verwijt :-)
Het is nu nog enkel wachten op een seintje van de dienst planning om een afspraak te krijgen. Cross fingers.
By the way : ik vroeg deze morgen ook aan Telenet om de kabeldistributie te verhuizen. Tegen komende vrijdag zou dat in orde zijn, en ze hoeven zelfs niet langs te komen....

0 reacties

Geen reactie

Reageer