Vraag

Onbegrijpelijke klantendienst

  • 6 August 2016
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

Badge
Maanden geleden heb ik een web formulier ingevuld met de vraag op een blz. mijn Proximus website een zin te verwijderen:nl.dat mijn Wi-Fi hotspot niet geactiveerd was.Hetgeen niet klopt.Alles werkt perfect.Antwoord van PX per mail:Hotspot activeren.Uiteraard foutief antwoord.
Vrijdag 5/8/16 bel ik klantendienst met het inzicht dezelde vraag te stellen.
Eerste poging:bezet toon.
Tweede poging:Lukt.Dame in kwestie besluit dat dit een fout is op de pagina van de website.En schakelt mij door.Weer een bezet toon.
Gezien er geen webformulier meer bestaat voor klachten zit ik strop.En zo kan ik blijven bellen.
Hoe kan ik dit opgelost krijgen??

4 reacties

FYI: Werd bevestigd door Proximus dat "mail ons" webformulier terugkomt.
Badge
FYI: Werd bevestigd door Proximus dat "mail ons" webformulier terugkomt.
Dank voor info.Hoop dat PX medewerker op mijn opmerking reageert.
Heb ook al paar keer het web formulier gebruikt en er ook nooit antwoord op gehad dus je ben niet alleen daddy.

En nu zit je blok via telefoon gaat het niet om klacht in te dienen het moet via formulier of mail en dit kan nu al week niet. Weten van PX dat het tijdelijk offline is maar de reden ervoor weten wij niet.

Ik denk dat het nog 2 a 3 weken zal duren voor je het terug kan als klant, dan is het verlof gedaan.
Kunnen wedstrijd houden hier op het forum hoeveel dagen het zal duren :-)

PX zal wel einde dit jaar voor de maand augustus cijfers kunnen voorleggen dat ze bijna geen klachten gehad hebben die maand :-)

Dus daddy geduld hebben .
Ze hebben inderdaad weer meer klanten in Q2/2016, 't is er dan toch nog zo slecht niet od mss 't is er op een ander blijkbaar dan toch niet zoveel beter !?
Alleen vaste telefonie daalt maar wat ook logisch is, aangezien nu praktisch iedereen een smartphone heeft en toch nooit meer thuis omdat ze op weg zijn om te pokemonnen :-)))))

Reageer