Vraag

On line tv-gids

  • 5 December 2016
  • 4 reacties
  • 276 Bekeken

Jongens , jongens ,
na dat de online tvgids , die ik gebruik om opnames te programeren de helft van de tijd slecht of niet werkte , lijkt de gids een nieuw uitzicht gekregen te hebben .
Maar nu is het niet meer mogelijk een ganse week te bekijken .
Gister , zondag , waren er geen programma's te zien na deze week donderdag .
Ook nu , maandag , geen uitzendingen te zien , na donderdag .
Ook de horizontale en vertikale indeling is m.i. veel te groot . Er zijn veel minder zenders te gelijkertijd te bekijken en het vergt heel wat scroll en schuif om een programma of zender te zoeken .
Zou het kunnen dat de pagina ' on line tvgids ' gemaakt wordt door mensen die deze toepassing niet gebruiken ?

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Ik heb op proximustv.be info in de tv-gids tot zaterdag

De layout van de website is gelijkgetrokken met de nieuwe interface op de decoders.
Persoonlijk vind ik het niet zo slecht, maar iedereen zijn mening natuurlijk.
Ja inderdaad , ieder zijn mening over de layout .

Wat betreft de tv-gids op
http://www.proximustv.be/nl/televisie/tv-gids
Van "vandaag " 7/12 gaat de tv-gids tot en met maandag 12/12 . Er kort vind ik dat .
Waarom geen week in de toekomst beschikbaar maken .
Maar ook deze vraag waarschijnlijk te rangschikken onder : ieder zijn mening .... ?
Maar ook deze vraag waarschijnlijk te rangschikken onder : ieder zijn mening .... ?
Inderdaad :)

Dat is wel de simpelste oplossing natuurlijk ieder zijn mening en de kous is af! maar de vraag die eerder moet gesteld worden is wie heeft er de beste mening en waarom?

Persoonlijk vind ik dit ook te kort.
Bij het verder bekijken van de huidige tv-gids merk ik dat na het aanklikken van een dag in de toekomst en daarin een programma , men een venster ziet waarin men , of wel het programma kan opnemen , of wel meer info over het programma kan vragen . Eens ' meer info' bekeken , kan men op 'terug klikken .
In plaats van terug naar de dag waarop men aan het programmeren is gaat de tv -gids terug naar 'vandaag ' .
Uiteraard is dit ook vatbaar voor discussie want blijkbaar is de term 'terug ' niet voor ieder het zelfde . Ik zou denken , vanwaar men kwam ... ?

Reageer