on demand werkt niet

  • 28 December 2014
  • 10 reacties
  • 329 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik huur een film en krijg dan 'bedankt uw programma begint zo dadelijk'; helaas begint er helemaal niets en schakel ik na een tijd terug naar televisie. De film staat wel in de on demand-gehuurd sectie maar als ik hem wil spelen gaat het niet. Enig idee hoe ik die gehuurde film ook kan bekijken?

10 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Probreer eens mùet de decoder te resetten/herstarten.
Reputatie 6
Badge +2
Ik hoop dat die film niet aangerekend wordt want dat zou het toppunt zijn een film niet kunnen bekijken en er toch voor betalen want als RolandT doet zoals Sinjoor zegt een reset doet en dan een 2de poging onderneemt om die film te bekijken dat deze niet dubbel aangerekend wordt.


Dat zou dan in plaats van 2 films voor de prijs van 1 zou dan zijn 1 film aan de dubbele prijs.
Reputatie 2
Badge
Ik zal eens een reset proberen. Ik vrees dat ze mij die film wel gaan aanrekenen.
Als je een reset doet is er al veel kans dat je hem kunt bekijken maar zeker ook eerst de modem 15 seconden zonder spanning zetten volledig laten heropstarten en dan de reset doen (indien nog nodig) van de decoder en als het niet lukt kan je aan de medewerkers een privé bericht stuurt, dan wordt dit wel in orde gebracht is al de eerste keer niet dat ze dit moeten in orde brengen.
Reputatie 2
Badge
reset decoder gedaan, maar film was nu al weg uit de gehuurd sectie.
aan de medewerkers doorgegeven zoals ik hierboven al voorgesteld heb
Reputatie 2
Badge
wat wel werkt is de factuurdienst van Belgacom, net gezien dat de film daar wel op staat:-(
Aan de klachten te zien over facturatie, zal die wel goed werken, maar in één richting dan :-))
Reputatie 2
Badge
even het verdere verloop melden.


Ik had dus een credit gekregen van Proximus om een film te huren (waarvoor dank). Ik heb die credit gebruikt en...zelfde probleem! Film staat wel bij 'gehuurd' maar ik kan de film niet spelen, nu heb ik echter onmiddellijk een decoder re-boot gedaan en dat lost het probleem ook nu weer op.


De beste optie van de decoder is dat er aan-uit knop op staat, dan moet ik het stopcontact niet meer uittrekken. m.a.w. Proximus jullie decoder heeft 'issues' .


Ik ben al lang ProximusTV klant en heb al verschillende versies van decoders gebruikt maar ik heb niet echt het gevoel dat er echt veel verbetering in de decoders zit (V3 was een regelrechte ramp dus alles was beter natuurlijk). Mijn advies aan Proximus, gooi die decoders buiten (en vraag jullie geld terug) en doe iets met SmartTVs, AppleTV of chromecast dongles.


de decodersoftware heeft last met het vinden van de server voor 'on demand-' en 'nPVR streams' naar het schijnt en zou in een volgende software update moeten een oplossing bieden, voorlopig biedt het kortstondig onderbreken van de stroom van de decoder een tijdelijke oplossing .


Inderdaad de V3 zouden ze eigenlijk gewoon zonder probleem moeten ruilen met een recenter decoder.

Reageer