On demand : het weer...

  • 24 November 2014
  • 25 reacties
  • 225 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Vorige week gemerkt dat bij On demand het weerbericht van de VRT verdwenen was.


Deze week staat het er terug, maar als ik het probeer af te spelen is er enkel storing. Het journaal en Terzake werken perfect...

25 reacties

Het weer dat ze voorspellen klopt toch nooit ;-)
Of wel is het koud of wel is het warm.
Reputatie 1
Badge
Eigenlijk klopt het meestal wel... Maar zelfs als het niet klopt, zou ik het toch liever gewoon kunnen bekijken en horen...
Patrick ik zal 2 minuten normaal doen,waarom zie je dan niet naar het weerbericht van meteoservices.Nu noemt dit meteogroup.Ik heb daar een abonnement op.Ik kan je zelfs dagelijks de weerberichten geven,ik heb spijtig genoeg geen printer of scanner dan kon ik je de kaarten en temperaturen laten zien.In de winter kan je zien of er regen of sneeuw gaat vallen ijzel hagel regen en sneeuw enz.De verwachte sneeuwhoeveelheid enz.meer zaken.Plus radar beelden satellietfoto's.Het weerbericht is veel beter dan dat van het kmi.Dat zie je zo aan de temperatuursverwachting.Ik zie dat toch, omdat ik mij enorm bezig hou met meteorologie.Als hier wat sneeuw is gevallen dan meld ik dit al om op de site van de sneeuwhoogten in België te zetten.
Dat kan je op veel andere manieren ook, zelf gratis (wat niet bestaat volgens sommigen :-)))

maar inderdaad het zou moeten mogelijk zijn om vast te stellen, horen en zien dat ze er soms naast zitten ook ;-)
Reputatie 1
Badge
Als Belgacom in zijn on demand de mogelijkheid bied om het weerbericht te bekijken, dan moet dat gewoon werken. Simpel toch ?


Nu : ik heb wel de indruk dat het probleem zichzelf zal oplossen. Het weerbericht voor morgen is nu ook toegevoegd, en dat blijkt wel te werken...


Allé : Elsa is zich aan het 'bijdraaien'. Van het klopt 'nooit' naar 'ze zitten er soms naast' 😉...
Wablief ! Belgacom , hoe durf je dat woord nog over de lippen nemen :-))


Je moet inderdaad om de vrede te behouden, soms heel veel bijdraaien :-)
Reputatie 1
Badge
Oesje : dat zal het zijn : dat weer zal blijven plakken zijn na die naamsverandering. En tegen dat het weer die verandering door heeft, ben je een paar maanden verder 😉...
Ja Elsa ik begrijp je wel,maar je kent nu het weerbericht van vtm.Dus ik heb een abonnement op die kaarten van het ECMWF model of m.a.w. het Europese moddel.Voordeel wat ik zie tegenover wat jullie niet zien op tv is dat wat ze zeggen op vtm is 7 dagen en vrt 5.En ik kan tot 14 dagen zien.Er zijn 2 kaarten per dag 1 om 12.00 en 1 om 00.00.Maar het is het zelfde alsof je nu munten of postzegels verzameld.En dat kost nu eenmaal geld.
Zeg is da soms tegen mij dat ge bezig zeit.Want gij kruipt ook maar uit ow hol naar ne tijd da we al lang dachten dat ge al lang van deze aardkloot verdwene waard.En ge weet wa ze zeggen.Eind goe al goe.En andere en beter.
Reputatie 1
Badge
Zeg Kenneke, ga je weer beginnen, ja ?


Ik had het tegen Elsa en het ging over de naamsverandering van Belgacom naar Proximus.


Maar je hebt er altijd die denken dat de wereld enkel rondom hen draait. Nog altijd even lichtgeraakt zoals we het gewoon zijn. Zelfs met een andere naam is er op dat vlak geen beterschap. Misschien tijd om nog eens te veranderen, hé...
Als je dan toch was verdwenen waarom,ben je dan naar al die tijd terug gekomen?Want jou halen ze zoals zo vele anderen onder het stof om te herbruiken, en wij zitten er mee, Maar wij zijn er niets mee.
Daarvoor bestaan er zakloze stofzuigers lach
Reputatie 6
Badge +2
Elsa, dat is niet van vandaag dat de weerberichten niet kloppen, dat was al van in de tijd van Armand Pien zo, hij werd niet voor niks 'De Leugenaar' genoemd.
Vooral in het weekend moet je een paar graadjes af doen van wat ze voorspellen, en wat zou daar de reden kunnen van zijn !!!! duivel
Zou het niet leuk zij moest mijn pc terug werken als ik hier mijn weerbericht moest zetten?lach
Elsa ik doe er een paar graadjes bij,dan kunnen we naar het naaktstrand.In Holland is daar geen controle,en zijn we direct van jouw vent van af.
Ben je nu zo verschoten van mij?Ik dacht dat je na die ene keer dit toch gewoon geworden bent.Of is je maag nu nog aan het keren?Die van mij keert van andere zaken die ik soms hoor en tegenkom op het forum.Het moet ook maar zo plezant maar niet zijn.Wat voel ik mij weer gelukkig vandaag.Ik heb niet aan de drank of frugs gezeten.Dit nog even vermelden aan degenen die denken dat ze op het forum van een psychiatrische kliniek zijn terecht gekomen.
Zo vlug verschieten doe ik niet meer, als je al die opmerkingen leest op het forum van sommigen dan kan je moeilijk nog verschieten denk ik knipoog
Reputatie 6
Badge +2
Men mag niet teveel verschieten anders krijgt men op den duur een hartziekte.knipoog
Dat is een heel mooie uitdrukking.verschieten moet je hier zeker niet.Buiten die opmerkingen die ik nog durf plaatqen kan je de anderen op één vinger tellen.alexander ik heb verleden week nog een bloeddrukmeter gaan kopen.En tot nu toe is die steeds goed die druk.Dus ik verschiet zeker niet teveel.
Het is ook daarom denk ik dat hier geen kat te zien is,laat staan een paardenkop.brutaal
Dus ze sturen hun kat !-)
Ja,of hun poes.ja
Daarom Dat Marleen hier soms nog eens lang komt.Ik denk dat zij niet goed weet wat ze vergeten is.frons

Reageer