Skip to main content
Hoe komt het dat ik geen programma's kan herbekijken?Als ik wil kijken verschijnt er altijd -23 Geen hoofd-account toegekend,hoe kan ik dat oplossen?

mvg

Hallo Gune

On demand heeft maar een beperkte duur waarin je de gehuurde media kan bekijken. Bij films is dat 24 uur beginnende van wanneer je de film hebt gehuurd. Soms kan het ook zijn dat bv de film al uit het aanbod is en dus onmogelijk om nog te bekijken. Voor die foutboodschap kan ik je jammergenoeg niet helpen.

Soms worden opnames op de Belgacom servers opgeslagen en dit voor maximaal 30 dagen. Dat zou ook de oorzaak kunnen zijn. Na die 30 dagen kan je jammergenoeg de opnames niet meer bekijken.

Met vriendelijke groeten

familievandesype

De opnames in nPVR staan inderdaad niet op je decoder, maar alleen als een soort gratis on demand gedurende 30 dagen. Bij andere programma's zoals filmen en TV op aanvraag van ooit germist, I watch enz. is dat 24 uur. Dus als je die huurt [soms ook gratis als je TV favorite (1 per maand ) of Intense (4 per maand) hebt], maar huren als je ernaar gaat kijken, of ten vroegste dezelfde dag.

Beste gune,

Deze foutmelding krijg je allicht op alle items die je probeert te huren? Indien ja, is dit niet normaal. Gelieve in dat geval via provébericht je telefoonnummer door te geven zodat ik dit kan natrekken.

Met vriendelijke groeten,

Eva.

Reageer