Beantwoord

Omvormen Pay&Go in abonnement en toevoegen aan Tuttimus

  • 22 December 2016
  • 3 reacties
  • 397 Bekeken

Hallo
3 weken geleden heb ik mijn professioneel nr overgenomen naar privé en deze werd geactiveerd als een Pay&Go
Onmiddellijk heb ik gevraagd via de klantendienst om deze te linken aan onze Tuttimus pakket
dit ging niet voor 2 medewerkers maar wel voor 2 andere en voor de medewerker in the shop, voor een Pay&Go, enkel voor een abonnement
om een lang verhaal kort tem maken, heb ik de Pay&Go omgevormd naar een Mobilus S abonnement met de vraag deze te linken dan aan onze Tuttimus
Miserie, miserie; niet alleen zijn er al meerdere gesprekken geweest met de klantendienst, een bezoek aan een shop, maar na 3w is het euvel nog steeds niet opgelost.
Wel kreeg ik een zevental brieven van proximus om me te verwelkomen als nieuwe Tuttimus klant en dat er een TV zou geleverd worden begin januari (allemaal niet gevraagd) maar een eenvoudige vraag kan blijkbaar niet opgelost worden
Wat doe ik ? alles opzeggen ? alleen mijn nieuw abonnement opzeggen?
En de boer hij ploegt voort!
Wat kan ik doen want bellen, bezoeken en klachtenbrieven hebben nog steeds niet geholpen

Groeten en fijne feestdagen
icon

Beste antwoord door AntonellaD 23 December 2016, 08:59

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo,

Ik blijk met hetzelfde probleem te zitten.
Vorige week ook mijn abonnement bij mijn werkgever overgezet naar een prive Pay&Go en onmiddellijk in de winkel gevraagd om daarvan een Mobilus S abonnement van te maken, zodat het samen gefactureerd kon worden met onze andere producten van Proximus (Internet, TV, een ander mobiel nummer).
Na 3 bezoekjes terug naar de Proximus winkel, telefoons naar de klantendienst en ondertussen ook al een nieuwe SIM-kaart werkt het nog steeds niet. Ik kan wel gebruik maken van mobiel internet, maar kan niet bellen of smsen (of gebeld of gesmst worden). Als ik probeer te bellen hoor ik enkel een stem die me vertelt dat mijn SIM-kaart is geblokkeerd en dat ik mij dien te identificeren, maar dat lukt niet (in de winkel of online) omdat ik geen Pay&Go nummer meer heb (aangezien het is veranderd naar een Mobilus S abonnement).
Ik ben ondertussen al een week niet bereikbaar enkel omdat mijn nummer intern (!) bij Proximus moest veranderen van soort abonnement. Dat lijkt me toch wat buitensporig.

Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden of is er iemand van Proximus die mij meer kan vertellen? En gelieve een nuttiger antwoord te voorzien dan "Uw dossier wordt behandeld." of "Men is er mee bezig.", want dat hoor ik iedere keer en dat iets simpel zoals dit een week of meer moet duren kan niemand de normale gang van zaken vinden lijkt me.

Vriendelijke groeten,
Matthias
ik heb zelfde vraag. kan bedrijfabo omgezet worden naar een pay en go met behoud zelfde nummer, of tout court een pay en go nummer, toegevoegd worden in een tuttimus pack (met actievoordeel van tuttimus).
zou dit graag zeker weten op voorhand om niet dezelfde problemen hebben als bovenstaande klant!
alvast dank voor jullie antwoord!
Reputatie 7
Badge +3
Dag edorleg,

Dossier 40346185 is hiervoor in behandeling. De dossierbeheerder zal je op de hoogte houden. Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Prettige feestdagen!

Groetjes,

Antonella

Reageer