3 weken geleden heb ik mijn professioneel nr overgenomen naar privé en deze werd geactiveerd als een Pay&Go
Onmiddellijk heb ik gevraagd via de klantendienst om deze te linken aan onze Tuttimus pakket
dit ging niet voor 2 medewerkers maar wel voor 2 andere en voor de medewerker in the shop, voor een Pay&Go, enkel voor een abonnement
om een lang verhaal kort tem maken, heb ik de Pay&Go omgevormd naar een Mobilus S abonnement met de vraag deze te linken dan aan onze Tuttimus
Miserie, miserie; niet alleen zijn er al meerdere gesprekken geweest met de klantendienst, een bezoek aan een shop, maar na 3w is het euvel nog steeds niet opgelost.
Wel kreeg ik een zevental brieven van proximus om me te verwelkomen als nieuwe Tuttimus klant en dat er een TV zou geleverd worden begin januari (allemaal niet gevraagd) maar een eenvoudige vraag kan blijkbaar niet opgelost worden
Wat doe ik ? alles opzeggen ? alleen mijn nieuw abonnement opzeggen?
En de boer hij ploegt voort!
Wat kan ik doen want bellen, bezoeken en klachtenbrieven hebben nog steeds niet geholpen
Groeten en fijne feestdagen
Beste antwoord door AntonellaD
Bekijk origineel