Vraag

Omschakeling naar Familus: bundel niet geactiveerd

  • 24 August 2017
  • 0 reacties
  • 88 Bekeken

Op 17/08 heb ik online een omschakeling aangevraagd van een comfortpack naar Familus. Ik kreeg dezelfde dag een orderbevestiging met de correcte gegevens (internet maxi + proximus tv + belgisch voetbal + tv replay + phone line, totaal 74,95 EUR).
Op 21/08 kreeg ik een bevestiging van de wijziging. In het document wordt Familus M vermeld als product. Ik zie echter nergens in deze bevestiging de bundel Belgisch voetbal staan.
Daarnet nog eens op MyProximus gekeken en ook daar geen vermelding van de bundel Belgisch voetbal.
Kunnen jullie dit eens nakijken? Want in de orderbevestiging van 17/08 stond deze dus wel duidelijk vermeld. Moet ik deze bundel dan toch nog zelf activeren? Indien zo, kunnen jullie dan ook bevestigen dat wanneer ik deze bundel zelf activeer in MyProximus de Familus prijs van 74,95 EUR dan geldig is? (want de bundel kost als aparte optie 9,95 EUR dus dan zou de totaalprijs 76,95 EUR worden)
Klantnr. = 608366354

Alvast bedankt,
Isabel

0 reacties

Geen reactie

Reageer