Beantwoord

Omruiling van decoder

  • 4 August 2016
  • 8 reacties
  • 238 Bekeken

Gisteren voor de zoveelste keer aan de telefoon gehangen met PX omdat ik de opgenomen programma's niet kan bekijken.
Voor de zoveelste keer testen gedaan en volgens PX ligt het aan mijn decoder.

Dus deze voormiddag kom er een technieker aan mijn deur voor omruiling van de decoder.
Hebben mij gisteren klaar en duidelijk gezegd ik dat straks met de omruiling terug een V5 met of zonder harde schijf zal krijgen en dit op mijn uitdrukkelijke vraag.
Ik wil die mini niet heb er geen scherm op. Nu moet mijn tv niet aan staan om te luisteren naar de radio kan mijn zenders selecteren via het scherm op de decoder met de mini kan je dat niet, dan moet de tv aan liggen.

Zal wel deze namiddag rapportje plaatsen hoe het afgekopen is.

grtt
icon

Beste antwoord door patrick 4 August 2016, 11:47

Bekijk origineel

8 reacties

Nog even dit er bij zetten mijn ref. nummer is 0495215840 PX
Reputatie 6
Badge +2
U wilt geen mini zeg je, ik vrees dat het moeilijk zal gaan, Proximus geeft aan zijn klanten enkel V5 mini.
Allee ik hoor het al, het zal een verhitte discussie worden.
Alexander zal het wel zien straks als ze van hun woord zijn . 10u36 en ik wacht, hebben tijd tot 12 uur.
Mijn dagelijks bezoek bij kini is uitgesteld tot 13 uur

En Alexander ik lees je graag op het forum je ben zeer scherp van geest. Je ben nog sterker dan ik om vooruit te denken, ik denk 4 a 6 zetten vooruit in een schaakspel en jij 10 a 12 🙂
Er zijn er in ieder geval nog altijd die een v5 krijgen als ze hem omruilen in een PX center, waarschijnlijk tot uitputting stock.
Reputatie 7
Badge +1
Decoders mét harde schijf zullen inderdaad een eindigend verhaal worden. Eens die allemaal stukgegaan zijn, zal er geen keuze meer zijn. Hopelijk brengen ze nog eens een versie mét display uit. Nu is alles gericht op mensen die dat allemaal in een gesloten kast willen steken. wat van mij mag hoor. En het verhaal over het feit dat je zonder display geen radio meer kunt afspelen (of zappen van zenders beheren/controleren) is een zéér valabel argument van Patrick, dat ik volledig ondersteun! Ik probeer daarom ook mijn gekochte V4 zolang mogelijk te behouden, zelfs al neem wordt nu ook al 90% in nPVR opgenomen. Ik wil in de nieuwe NTE-interface wél een duidelijke keuze van wat wél op die HDD wil opnemen.
wat van mij mag hoor.
Haha da hoor ik graag :-))))
Technieker is langs geweest eerste nieuwe decoder werkte niet was V5 met harde schijf na 30 minuten tweede decoder geïnstalleerd V5 met harde schijf en toen na 15 min werkte alles.

Mijn opnames ben ik niet kwijt oef.
Zullen nu zien wat de toekomst brengt
En hier heb je een rapport na dag met nieuwe decoder.
Had een V5 met harde schijf en met de omruiling terug V5 met harde schijf, het enige verschil dat ik zie is dat op de nieuwe decoder het Proximus symbool staat.

Na dag testen is hier mijn voorlopig rapport.
Wat ik programeer dagelijks of serie lukt, zie de opnames staan in mijn lijst.

Maar intussen al 2 keer voor opgebeld naar PX iedere opname dat ik nu wil starten start op en na 1 sec is het gedaan. moet DRIE keer op afspelen drukken voor het programma wil opstarten.

Noem dat geen verbetering hoor PX en wat is de reden ervan?

En tip voor de helpdesk als jullie zeggen gaan technieker sturen verwacht ik iemand die zijn beroep kent. En niet één leek die enkel decoders kan inpluggen. Groot verschil tussen beide. Zeg dan wij gaan iemand sturen die de decoder komt omruilen meer kan hij niet doen. Klaag niet over de man die gekomen is was gedienstig en zeer vriendelijk.

Reageer