Beantwoord

Omruil SIM kaart niet mogelijk wegens parallel lopende omruil bbox?

  • 6 July 2017
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

Volgend probleem stelt zich:
- via een proximus partner winkel werd zaterdag voormiddag 02/07/2017 een omruil van een bbox aangevraagd
- zaterdag namiddag kom ik tot de vaststelling dat ik voor mijn nieuwe GSM niet aan de slag kan met mijn microSIM kaart, maar een nanoSIM nodig heb. Dus ik ga terug naar de proximus partner winkel voor een 'swap' van mijn SIMkaart
- wat blijkt: dit kan niet want door de aanvraag voor de bbox omruil zit alles blijkbaar tot 18 werkdagen na levering geblokkeerd!

En nu? Mijn oude GSM doet het momenteel nog wel, maar biedt niet de nodige functionaliteiten die ik om professionele redenen nodig heb (vandaar de aankoop van de nieuwe GSM). Wat indien mijn oude GSM het begeeft?

Ondertussen is de nieuwe bbox geleverd, afgehaald en geïnstalleerd. De oude is afgeleverd voor retour en ik zit nog steeds vast aan mijn oude GSM. Dit houdt toch helemaal geen steek... Hoe is dit mogelijk in onze huidige multimediale en digitale wereld? Het kan toch echt niet de bedoeling zijn dat ik voor een kleine maand op een prepaid (met ander nummer, want professioneel gezien ook weer zijn problemen schept) moet overschakelen???

Iemand tips hoe deze situatie gedeblokkeerd kan worden?
icon

Beste antwoord door Kris_022 8 July 2017, 20:18

Bekijk origineel

2 reacties

Beste NickyL,

aansluitend bij jouw antwoord en de reacties die ik ontving via de Proximus FB-pagina ben ik vandaag langs geweest in de Proximus winkel op de Kouter te Gent waar de medewerkers het probleem hebben opgelost (dikke pluim trouwens voor de medewerkers in deze winkel!). Ik kan dus aan de slag met mijn nieuwe GSM!

Hartelijk dank en vriendelijke groeten!

Kris.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Kris, kan je ons de betrokken gegevens bezorgen via een privébericht, kan je starten viahttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 , heb je de nieuwe simkaart reeds meegekregen? Groetjes, Nicky

Reageer