nPVR opnames bekijken met herstart decoder

  • 22 September 2015
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
De laatste dagen moet ik elke dag de decoder herstarten, anders kan ik mijn opgenomen nPVR opnames niet opvragen. Dit is toch niet meer gebruiksvriendelijk. Ik zet de decoder al uit en aan als mijn TV avondje begint, maar in de loop van de avond moet ik hem toch terug uit- en aanzetten.

5 reacties

Dag Elma,
ik zie dat je 2 decoders hebt. Bij welke heb je precies dat probleem? Kan je me het MAC adres geven? Dit staat op label op de onderkant van de decoder.
MVG,
Wim
Reputatie 6
Badge +2
Welk type decoder is het? Als het een V3 of een V3b is dan raad ik u aan van dat onding zo rap mogelijk buiten te zwieren, liever gisteren dan vandaag en laten omruilen voor een recentere model.
Reputatie 7
Badge +3
Het is de V5 (eerste decoder). Mac adres is 18:55:DF:74:0F:41


Bedankt voor de snelle reactie, Wim.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb net hetzelfde probleem op mijn V4. Het is een hele tijd beter geweest maar sinds kort moet ik deze decoder zowat om de 2 dagen herstarten om sommige npvr opnames te kunnen bekijken.
Reputatie 3
Die tip met utp kabel even uittrekken, heb ik van Elsa gekregen en die werkt bij mij ook goed, waarvoor dank Elsa ja


Spijtig genoeg wordt dit onderwerp hier maar iedere keer opnieuw aangesneden, maar is onderstussen al zo oud als de straatontevreden

Reageer