nPVR nu ook op alle buitenlandse zenders

  • 19 May 2015
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Deze week ontdekt dat ik ook '30 dagen' opnames kan doen op de Nederlandse zenders. Dus even verder getest op NGC en Animal Planet en dat lukte. Ik kan nu meerdere opnames samen doen, zonder te botsen met een opname voor een buitenlandse zender. Tof zeg. Is dit nieuw ?


Spijtig dat we nog geen serieopnames met nPVR kunnen doen, want nu moet ik elke week die programmatie opnieuw doen van de uitzendingen die ik graag zie. Misschien iets voor de programmeurs om die nieuwe uitdaging aan te gaan ?


In ieder geval ben ik al heel tevreden dat ik nu ook die nPVR op alle zenders kan toepassen.



3 reacties

Reputatie 4
frons


Voor de volgende zenders kunt u tegelijkertijd een programma bekijken en andere programma's opnemen in nPVR.

Dat geldt niet voor serie-opnames.




  • Nederlandstalige zenders: 2BE, 2BE HD, Acht, Canvas, Canvas HD, Cartoon Network NL, Discovery Animal Planet, Discovery Channel, Disney Channel NL, Disney Junior NL, Disney XD NL, één (VRT), één HD, Eurosport, Kanaal Z, Ketnet, Lacht, Nickelodeon, Nick Junior, NPO 1, NPO 2, NPO 3, VIER, VIER HD, VIJF, VIJF HD, Vitaya, VTM, VTM HD en VTM Kzoom.
  • Franstalige zenders: AB3, AB3 HD, AB4, Action, Arte, Canal Z, Cartoon Network FR, Club RTL, Club HD, Discovery FR, Disney Channel FR, Disney Junior FR, Disney XD FR, Eurosport, France 2, France 2 HD, France 3, France 4, France 5, France 24, La Une (RTBF), La Une HD, La Deux, La Deux HD, La Trois, La Trois HD, LCI, Nickelodeon, Nick Junior, Plug RTL, Plug HD, RTL-TVI, RTL-TVI HD, TF1, TF1 HD, Trek, Ushuaïa en Ushuaïa HD.
  • Engelstalige zenders: Bloomberg, CNN, Euronews, Fashion TV en F.O. TV.
    [/list]
Reputatie 7
Badge +3
Ook NGC zit er bij.
Reputatie 2
Vincent, blijkbaar zijn er die de online TV gids nog niet ontdekt hebben, maar experimenteren kan natuurlijk ook plezant zijn lach

Reageer