NPVR

  • 22 November 2010
  • 8 reacties
  • 2104 Bekeken

Badge
Hallo,ik heb nu ook het bericht op het openingsscherm "Bekijk en neem tegelijk twee andere programma's op !-Meer info blauwe knop".

Maar als ik op de blauwe knop druk en naar info ga,gaat hij meteen terug naar videotheek en krijg ik helemaal geen verdere info.

Zo gaat het natuurlijk niet hé.

Graag een beetje hulp a.u.b.

8 reacties

Badge
Bij mij is het identiek hetzelfde : geen info.

Nu eens proberen als 2 programma s tegelijk opnemen nu werkt ????


Gtjs


patoe
Badge
Volgens mij gaat het nog niet en wacht op info van BELGACOM .


Gtjsw


patoe
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb net geprobeerd en het lukt. Wanneer je een overlappend programma opneemt krijg je geen melding dat er een conflict is. Wanneer je bij de planning kijkt zie je naast het 2e programma "30D" staan en heb je onderaan de mogelijkheid om de 30 dagen te verlengen.
Badge
Staat bij jou ook in de banner te zien dat je vanaf nu kan kijken en tweeprogrammas tegelijkertijd opnmen en voor info druk op de blauwe knop.

Waar kan jij de info bekijken ??


Beste dank.


PATOE
Badge
  • Het is me gelukt 2 programma s in niet HD te plannen om op te nemen,zonder conflictsituatie. Daar is echter nog een probleem wanneer ik die 30 DAGEN WEG WIL en dus opneem op mijn harde schijf ,ga ik naar de groene knop nl. bewaarperiode aanpassen. Ik kan daar juist niets aanpassen. Dan heb ik weer een conflictsitatie R wordt X - wat natuurlijk niet de bedoeling was. Hoe kan ik die opname periode van 30dagen verwijderen zonder een programma van een R in een X te veranderen Dank op voorhand. GTJS PATOE
Eén van beide opnames moet op 30 dagen staan, anders probeer je ze net als vroeger allebei op de harde schijf op te slaan, wat niet mogelijk is.
Badge
Hallo,
wel,die INFO,achter de blauwe knop, kan ik dus ook nog niet zien.Maar ik heb wel een test gedaan en alles werkt.U kunt het programma kiezen die 30d moet blijven staan.Zééér interessant.

Grtjs.
Badge
Allebei bedankt voor passende info.

Nog een prettige dag.

PATOE

Reageer