Nostalgie(radio) op Zes

  • 18 March 2017
  • 4 reacties
  • 473 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal. Sinds deze ochtend is er geen radiostudio meer te zien op Zes maar wel Amerikaanse sfeerbeelden. Gaat Nostalgie nu al doen zoals Q Music op vtm en geen radiostudio tonen. Op die manier vind ik het maar verspilde zendtijd en kunnen we evengoed gewoon via de radio luisteren. Of mogen de radiostudios niet meer te zien zijn op tv.
Foto van zes in bijlage. De radiostudio was toch leuker kijken dan dit...
Timm1983

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ik denk dat je die vraag eens aan SBS Belgium moet stellen.
Reputatie 4
Badge +1
Dit is de keuze van de zender volgens mij zelf hoe hij die weergave in kleeft, en daar denk ik dat Proximus ook geen schuld aan heeft. Als er nu 100000 mensen zouden gaan klagen voor een foto kunnen ze bij Proximus beginnen te overwegen om die zender niet meer in de aanbieding te steken. maar ik betwijfel het omdat het ook maar om enkele uren gaat.
Reputatie 5
Badge +2
In het weekend zijn er normaal geen studiobeelden van Nostalgie te zien op Zes. Enkel tijdens de werkweek is De Goede Morgen live te zien.
Reputatie 4
Badge +1
In het weekend zijn er normaal geen studiobeelden van Nostalgie te zien op Zes. Enkel tijdens de werkweek is De Goede Morgen live te zien.
Ja, dan kan ik je ook niet juist hier mee met hepen want ik beluister die radio niet. Bij mij staat topradio op en die gebruik ik meestal op mijn pc. Zo vroeg heb ik meestal mijn tv. nog niet op.;)

Reageer