Beantwoord

Norton multi security

  • 11 October 2016
  • 4 reacties
  • 242 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Goede morgen,
Ik lees op "my proximus" dat met mijn huidig abonnement Norton multi securety gratis is.
Hoe kan ik dit activeren ? Als ik verder ga zie ik dat het alleen de 1 ste maand gratis is .
Klopt dit ?
Groetjes.
icon

Beste antwoord door Marleen 11 October 2016, 11:10

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ja, dat klopt. Hier vind je alle informatie over Norton Multi Security (5 licenties voor pc/ Mac, laptop, smartphone, tablet : 5€/m , 1ste maand gratis) en hoe je het kan bestellen/activeren.
www.proximus.be/nl/id_cr_intsecurity/particulieren/producten/internet/internet-opties/norton-multi-security.html#/rates
Het is de eerste maand gratis voor nieuwe en bestaande klanten.
Reputatie 3
Goede morgen,
Ik lees op "my proximus" dat met mijn huidig abonnement Norton multi securety gratis is.
Hoe kan ik dit activeren ? Als ik verder ga zie ik dat het alleen de 1 ste maand gratis is .
Klopt dit ?
Groetjes.

Inderdaad dit klopt, voor alle informatie, internet-opties/norton-multi-security.html
Reputatie 7
Badge +3
Hallo georges_063,

Dat is inderdaad maar de 1ste maand gratis.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 5
"Aanbiedingen

Jammer, want met je huidige abonnement is Norton Mobile Security gratis. Bovendien duurt het slechts 5 minuutjes om al je smartphones te beschermen. Ben je er klaar voor"
Gelieve deze misleidende reclame uit mijn Myproximus te verwijderen. Er bestaan regels betreffende reclame en uit respect voor jullie klanten zou het beter zijn deze te volgen. Dus ofwel aanpassen naar "met je huidige abonnement krijg je 1 maand Norton Mobile Security gratis" ofwel jullie klanten blijven misleiden. Laat eens zijn welk soort relatie jullie voor ogen hebben met ons ,de klanten.
mvg

Reageer