Vraag

Norton Mobile Security gratis & Tuttimus

  • 10 November 2016
  • 14 reacties
  • 519 Bekeken

Norton Mobile Security gratis.

PX schrijft ;
Jammer, want met je huidige abonnement is Norton Mobile Security gratis.
Bovendien duurt het slechts 5 minuutjes om al je smartphones te beschermen.
Ben je er klaar voor?

Ik was klaar , maar Gratis !!!
Waarom vragen ze dan 5 € / maand ?
Enkel 1ste maand is gratis !

Tuttimus ; Ieder belt onbeperkt (mobiel en vast)

Niet voor de vaste lijn , enkel gratis in de daluren .

Raar , maar toch weer waar :?

Eerlijkheid & Openheid aub.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Zo is dat...
Reputatie 7
Badge +6
Ik erger mij ook aan dat Norton Security gratis voor .... 1 maand gedoe. Dat is wel niet nieuw voor Tuttimus, want dat werd ook bij de oude packs al aangeboden. Men zou zich bij Proximus toch eens moeten afvragen of men daardoor niet meer klanten ergert dan aantrekt.
Wat de vaste lijn betreft: wat daarin veranderd is: de 'family calls' je belt met je vaste lijn wel gratis naar alle gsms in je pack, ook overdag. Dat is natuurlijk pas aantrekkelijker als je 'family' dus meerdere gsm abonnementen in je pack hebt. Iemand met alleen zijn eigen gsm in het pack zal daar weinig aan hebben.
En 'Eerlijkheid en Openheid'? Haha, maar goed: voor de lieve vrede op dit forum. :8
http://www.proximus.be/nl/id_cr_intsecurity/particulieren/producten/opties/internet-opties/norton-multi-security.html?v1=paidsearch&v2=proximus-etr-esales%2Fsemetis&v3=Google&v4=Brandkeyword-Search&v5=adtext&v6=proximus+antivirus&v7=res-postpaid-norton&v8=20B-Brand-Security-NL&v9=brand-mobile-security-nl&gclid=CIyDw739ndACFZUK0wodhAsLyA&gclsrc=aw.ds

En je wil als klant het gratis Norton je kan enkel selecteren die 5 euro het gratis pakket niet. Misleidende reclame tot en met zoals wij gewoon van PX of medewerkers waar staat die knop van het gratis pakket op die blz.?
Badge
Euhmm , redelijk onduidelijk. Vorige week overgeschakeld naar Tuttimus . Aangevraagd in een BC-center. De verkoper verzekerde me daar dat Norton AV blijvend gratis was. Moet de factuur afwachten wat er opstaat . In Myproximus staat de optie +5 euro voor extra licenties.
Toch weer redelijk verwarrend , ook de key werd niet geaccepteerd op de smartphone.
Reputatie 6
Badge +3
Ik geloof er niets van dat Norton blijven gratis is.
Norton is sowieso duur met deze formule als je Max 3 PC's hebt. Vanaf 4 PC's pas goedkoper. Tot 3 pc's is het goedkoper rechtstreeks online bij Symantec
Reputatie 6
Badge +3
Prijs. Is ongeveer gelijk. (heb nog eens gekeken bij Symantec)
Badge
Dan zeg je dus dat de medewerker van het Proximus-center zijn job niet kent. Deze garandeerde me dat het een gratis blijvende optie was.
De oudere klanten zouden nog kunnen weten dat het ooit nog zo geweest is.
Reputatie 3
Badge +2
Als je op tv de reclame van tuttimus ziet dan zou je denken dat netflix gratis is in dit pack. Ja de eerste 3 maand maar dit wordt er niet bijgezegd.
Gratis , bestaat toch niet . ( soms tijdelijk : één maand voor Norton en drie maand voor Netflix )
Je weet toch dat de formules vereenvoudigd zijn ,
juist om het de PX medewerkers gemakkelijk te maken .
Zeer goed over nagedacht ?
Ben wel nog een trouwe PX klant .:(
Dat is jaren terug nog gratis geweest maar de naam van het pack weet ik niet meer, was de voorganger van Maxi dacht ik?
Reputatie 2
Badge
Dat ze dan maar vlug reageren op telenet hun aanbod WIGO. Onbeperkt bellen voor alle gsm's en vaste lijn. Voor 120€ met 5 gsm abonnementen. Ik betaal nu al meer met 3 abonnementen.
Reputatie 6
Badge +3
Norton is inderdaad nog "gratis" geweest in Maxi internet voor 1 computer.
Enkele jaren later opgezegd en 5€ korting gekregen.
Toen moest je nog apart betalen voor elke computer
Badge
Netflix is drie maanden en wordt ook zo duidelijk vermeld. Norton vindt je weinig van terug op de site. Ga vandaag naar een center en zal het daar nog eens duidelijk vragen.

TN lijkt aanlokkelijk als je zeer veel belt , wij komen hier elk ruimschoots toe met 120min. Proximus geeft in vgl ook meer mobiele data per persoon .
Badge
Norton is dus maar een maand gratis , de sloeber was er vandaag niet dus kon hem niet aan zijn oortjes trekken.

Reageer