Norton internet security

  • 26 September 2014
  • 7 reacties
  • 140 Bekeken

Na vele maanden nutteloos € 5/maand te betalen voor Norton Internet security heb ik het programma geïnstalleerd via e-services.


Nu moet ik het activeren met de pin-code waarmee ik de installatie deed... Alleen is die PIN-code nu nergens meer terug te vinden in mijn e-services en ontving ik ook geen mail na installatie.

Waar kan ik de pin-code vinden om het gedownloade programma te activeren ?

7 reacties

Bedoel je dat je ze niet meer terugvindt beschreven volgens de methode hier ► http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/15323/~/pincode-om-norton-internet-security-te-downloaden" target="_blank
kan niet , je hebt wel email ontvangen met link en code , jij bent slordig !
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet duivel
Badge
creditnota vragen voor de ongebruikte internet security
Dat zal inderdaad lukken op de dag van de klant ;-)
zelfde probleem hier , heb norton voor de zoveelste keer moeten verwijderen , omdat hij telkens weigerde een virus scan uit te voeren , vind nergens nog mijn activeringscode meer terug op mijn e services ......nee
• http://nl.community.belgacom.be/posts/7838ac2efe" target="_blank

• http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/annex_mixed/am_pc_security.page" target="_blank

Ondersteuning (bij de eerste installatie):

bel naar het gratis nummer 0800 22 228

Reageer