Nokia 3310

  • 27 May 2017
  • 7 reacties
  • 378 Bekeken

niet verkrijgbaar online , maar is die al in de PXM winkels , normaal zou het toch moeten .

7 reacties

ik ben ook op zoek naar Nokia GSM 3310 en heb hiervoor al 2500 punten omgeruild tegen 20 euro bon,
maar helaas is die on-line niet beschikbaar.
Ik zou wel graag weten wanneer die bij Proximus dan wel beschikbaar komt.
Groeten

Roger
Reputatie 4
Badge +1
Wie maakt je dat nu weer wijs dat die online niet te koop is? moet dit dan in een proximus winkel, Dat mag toch ergens anders ook? Als je het voor die punten doet betaal ik hem liever contant, en heb ik hem op Ă©Ă©n dag.
Badge +4
Dit is de link , maar is idd voorlopig niet op vooraad.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_nokia-3310-red/particulieren/producten/toestellen/winkel/cr-nokia-3310-red.html
ik ben ook op zoek naar Nokia GSM 3310 en heb hiervoor al 2500 punten omgeruild tegen 20 euro bon,
maar helaas is die on-line niet beschikbaar.
Ik zou wel graag weten wanneer die bij Proximus dan wel beschikbaar komt.
Groeten

Roger

hopelijk zijn ze terug in stock vooraleer je waardebon vervalt 😉
Reputatie 4
Badge +1
bestel hem dan online,maar dan moet je hem betalen. dat is ook logisch als men iets koopt.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Roger, helaas hebben we er geen zicht op wanneer deze online opnieuw op voorraad komt. Je kan ook altijd terecht in 1 van onze proximusshops, maar ook hier hebben we zelf geen zicht op de beschikbare voorraad. Groetjes Freya
Reputatie 4
Badge +1
Daar moet ik Freya gelijk in geven; ben eerst naar een Proximus shop geweest, maar omdat hij daar nog niet binnen wat ben ik dan bij de Carrefour gaan zien. Daar was hij dus eveneens niet bennen. Ik wil ^maar zeggen dat die levertijden van producten soms moeilijk te bepalen zijn, zeker als ze uit het buitenland moeten komen.

Reageer