Vraag

Nog steeds problemen met opnames.

  • 2 June 2016
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

Softwareversie: NTE-mini5_6.1.10.116
Toen ik 'Alors on dance' vanavond, 2-6-2016, op één wou opnemen, reageerde het televisiescherm niet.
Serie opname: idem.
Als ik via de PVR toets naar de geplande opnames keek, stond er niets, terwijl ik in het verleden toch serie-opnames gemaakt heb.

Heb de mini5 decoder vervolgens zonder stroom gezet en daarna terug opgestart.
Daarna weer met PVR naar de geplande opnames gekeken: nu stonden die er wel, inclusief 'Alors on dance', vanavond op één.

Dat is toch niet normaal hé.

Groetjes,

WAVARI in Mechelen

3 reacties

Dat is inderdaad niet normaal en iets dat hier heel frequent gepost geweest is , het is nog altijd afwachten tot proximus de definitieve oplossing kan aanbieden voor de opname problemen die hier al gemeld geweest zijn en de nieuwe uitrol van de recente software NTE....14.4 zou hierbij al moeten verbetering brengen, laat ons hopen.
Bedankt voor de info, Elsa.
Dus wachten op de uitrol van een nieuw programma. Dat kan lang duren bij Proximus. Ik heb hier thuis Apple computers. Als er een nieuw programma is, komt dat onmiddelijk binnen... .
Het is nieuwe software NTE-mini5_6.1.14.4 die uitgerold wordt op de decoder, daar zijn ze vollop mee bezig maar da wordt in waves gedaan, ik heb deze nieuwe software voor het ogenblik ook nog niet binnen gekregen.

Reageer