Vraag

Nog een ontevreden klant

  • 2 June 2016
  • 0 reacties
  • 228 Bekeken

hieronder het hele relaas....

3de week april, ik wil mijn echtgenote verrassen met een Galaxy S7 als ik eind april land in Peru.
Ik krijg toevallig een telefoontje van de proximus klantendienst en men vraagt me of ik tevreden ben over mijn internetverbinding , TV en vaste lijn. Nadien de vraag om eventueel van operator over te schakelen voor mijn smartphones, daar had ik al langer interesse in en ik zeg dan ook dat ik 2 gsm-nummers bij Base had. 1 met een Base 15 een andere de Base39.

We schakelen die over naar Smart15, zonder gsm en een smart 45 met de promo van April en mei, een Galaxy S7.
Ik zeg er duidelijk bij dat ik het toestel wel wil geleverd krijgen voor donderdag 28 april, daar ik de 29ste 's ochtends richting peru vertrek. Hij verzekerde me dat dat geen probleem mocht zijn, meestal binnen de 3 werkdagen, dus, dat zit goed, joepie...

Ik krijg de bevestigings-sms en de -mail en doe het nodige. Dan krijg ik een dag of wat later een berichtje van DynaLogic dat de afspraak gepland staat voor maandag 2 mei tussen 8 en 13h en mocht ik een andere datum wensen, dit kan doen door contact op te nemen met hen... Dat doen we dan ook, uiteraard, omdat het weinig zin heeft een pakje te laten bezorgen terwijl er niemand aanwezig is... Blijkt dat de Galaxy S7 net niet meer op voorraad was om nog eerder te leveren... Dus, dan maar naar Proximus klantendienst, situatie uitgelegd, maar het enige dat ze konden doen is de bestelling on hold te zetten, en dat ze me terug zullen contacteren vanaf 25 mei..
En dat hebben ze gedaan, ordertjes worden opnieuw geactiveerd, ik betaal de 199,00 EUR netjes, en dan op 31 mei, een mailtje dat het order gecancelled is, omwille van een achterstallige betaling... Hoezo achterstal?? ik kijk de facturen na, en jawel hoor, door heel die voorbereiding van de reis en omdat de email-factuur nog niet geactiveerd stond, kon ik online zien dat er nog een betaling open stond, die uiteraard vervallen was, ik betaal die onmiddellijk en stuur een reply naar de klantendienst op diezelfde dag (de 31ste) ik hoor er niets meer van en dacht, zal ik dan toch maar weer even bellen naar de klantendienst.
Blijkt dat het order niet on hold is geplaatst, maar gewoon geannulleerd... en de persoon aan de lijn kon me ook niet verder helpen...
Dan 's anderendaags, 1 juni, een antwoord op mijn mailtje, met deze melding:
Geachte heer,

Wij verwijzen naar uw mail en her-bevestigen de annulatie van uw aanvraag W531xxx.

Wel zou u een nieuwe aanvraag mogen plaatsen oftewel zelf op proximus.be oftewel door onze klantendienst te contacteren op het gratis nummer 0800 22 800.
===
Ik bel dus en wil opnieuw die bestelling plaatsen, en dan kwam het verlossende antwoord,, maar mijnheer, deze actie is afgelopen, U kan dit toestel nu wel nog aankopen in de e-shop (voor de volle prijs, zonder abonnement, wel te verstaan.....

Heerlijk toch, zo'n open communicatie.....
😠

0 reacties

Geen reactie

Reageer