NJAM waar vinden we deze

  • 19 January 2011
  • 28 reacties
  • 12821 Bekeken

Telenet geeft de programma's van NJAM, waarom Belgacom niet ???

28 reacties

Badge
@ wouter1984: Het contract alléén daar maak ik me geen zorgen over. Ik bedoelde natuurlijk dat je met de apparatuur zit van Belgacom (die heeft geld gekost) en er dan weer andere apparatuur van Telenet moet bijkopen...

@Tien: ja, laten we hopen dat het aanbod voldoende groot en aantrekkelijk blijft. Zodat we overstappen zelfs niet moeten overwegen :)
@Eric.1538

Belgacom kan zich niet profieleren als dé provider.
Ale, je kan u toch niet profileren als dé provider als je het kleinste aanbod hebt, de minste mogelijkheden hebt en in principe dan nog eens de duurste bent ook..

"Maar als het per sé in boeketvorm moet: waarom dan geen boeket samenstellen met alleen maar HD-zenders?"

Was oorspronkelijk ook de bedoeling, maar is dan bijgevoegd in bestaande paketten omdat mensen niet extra willen betalen voor HD. (ook niet vergeten dat HD nog bij Belgacom nog steeds niet 'deftig' wrkt)

"voorkom je op dit forum vaak voorkomende discussies over de overkill aan Franstalige zenders."

Is net dé reden. Om zo iedereen in het land te laten meebetalen voor die zenders, ook al kijk je er niet naar.

Persoonlijk vind ik dat het zou moeten zijn zoals bij Mobistar tv. Betalen voor de nederlandstalige zenders als basis. En franstalige zenders als optie. Zou ook een correcter beeld geven dan de 'leugens' over 'tot 70 kanalen bij Belgacom TV'
Reputatie 6
Badge +1
Het zijn zelfs meer dan 70 kanalen, maar ja de helft is frans. Je kan er zo makkelijk duizend aanbieden. Je moet kanalen aanbieden die je doelgroep graag wil zien en dat is wel iets anders dan Heeel veeel Franstalig in Vlaanderen.

Reageer