Vraag

Nieuweling, vragen decoder V5 compact.

  • 26 May 2016
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Reputatie 2
Komende van satelliet-tv lijken de instelmogelijkheden van de V5 compact toch heel beperkt.
Ik mis vooral de mogelijkheid om favorietenlijst(en) te maken. Zo zou ik de standaard zendernummering kunnen behouden, want zoals je nu moet hernummeren is dat een hele karwei.
Ik mis ook de mogelijkheid om een zender te kunnen verbergen bij het zappen (wat heb je aan SD zenders als je hun HD uitvoering heb; wat aan kinderzenders als je geen kinderen hebt... enz)?
Ik mis ook de mogelijkheid om een zender als startzender aan te duiden (als je je toestel aanzet dan start dit altijd met die zender).
Is er geen mogelijkheid om je hernummerde lijst door te geven aan je tweede decoder?
Is er geen mogelijkheid om zelf te checken of er een firmware update is en desgevallend uit te voeren. Ik vind dit in een tijd van energiebesparing toch niet verantwoord dat de decoder en de modem de ganse nacht in standbye moeten blijven (diepe standbye zou niet mogelijk zijn op de V5?) omdat er misschien (eens in de hoeveel tijd?) een update zou kunnen uitgevoerd worden.
Mij komt de menu-interface wat té visueel over en zo mis ik dan de volledige beschrijving van een programma op 1 scherm; waar ook al het volgende programma zou mogen bijhoren.
Tot daar enkele vragen en bevindingen van een PX-nieuweling.

1 reactie

Ik vind dit in een tijd van energiebesparing toch niet verantwoord dat de decoder en de modem de ganse nacht in standbye moeten blijven (diepe standbye zou niet mogelijk zijn op de V5?) omdat er misschien (eens in de hoeveel tijd?) een update zou kunnen uitgevoerd worden.

Uit eigen ervaring kan ik melden dat ik alles af zet 's avonds en terug op 's morgens en heb altijd de nieuwe software binnen gekregen.

Reageer