Nieuwe zender CAZ

  • 22 September 2016
  • 6 reacties
  • 3765 Bekeken

Badge +4
De nieuwe mannenzender CAZ start op zaterdag 1 oktober 2016.
Die avond start de zender met een heuse boksmatch tussen BV’s in Boxing Stars. De kampen zijn: Maarten Breckx vs Viktor Verhulst, Josje Huisman vs Olga Leyers en Guga Baúl vs Bill Barberis.

Film- en serieliefhebbers komen bij CAZ zeker aan hun trekken. Elke dag is er film rond 20.30u. Kaskrakers zoals The Shawshank Redemption, True Grit en The Godfather I zijn de eerste week te zien. Er is op woensdag 5 oktober ook de tv-première van A Most Wanted Man, een thriller van Nederlandse fotograaf en regisseur Anton Corbijn. De hoofdrol wordt vertolkt door Oscarwinnaar Philip Seymour Hoffman, tevens zijn laatste grote rol, want enkele weken na de release van de film overleed de 46-jarige acteur.

CAZ staat naast film, ook voor heel veel bekende series zoals Game of Thrones, Dexter, True Blood, Las Vegas en Ray Donovan.
Van maandag tot donderdag is er late night comedy in Live at the Apollo.

Later dit najaar volgt ook nog een blik achter de schermen van de Special Forces van het Belgische leger.

CAZ is te vinden op kanaal 8 bij Proximus en kanaal 9 bij Telenet.
-----------------------------------------------
Had daar nog niets van gehoord, we zijn benieuwd.

6 reacties

Reputatie 3
CAZ is de nieuwe naam voor acht tv; met een vernieuwde programmatie.
Reputatie 3
Yep, CAZ wordt de nieuwe naam voor Acht en behoort tot de MEDIALAAN groep, terwijl ZES tot de SBS groep behoort, maar wat wordt het SD of HD bij proximus?
Reputatie 6
Badge +2
Sowieso zal het in SD zijn zowel bij Proximus als bij Telenet, hopelijk dat MEDIALAAN die zender op termijn in HD laat uitzenden.
Reputatie 7
Badge +2
Sowieso zal het in SD zijn zowel bij Proximus als bij Telenet, hopelijk dat MEDIALAAN die zender op termijn in HD laat uitzenden.
Aangezien Acht en Vitaya nu nog in SD uitzenden bij PX, denk ik niet dat we een HD versie zullen zien. Je zal het moeten doen met minderwaardige SD kwaliteit zoals altijd. Ik hoop voor de inwoners van stad Brussel dat Telenet SFR België kan overnemen, dan kunnen we eindelijk terugkeren naar een echte TV provider met supersnel internet.
Sowieso zal het in SD zijn zowel bij Proximus als bij Telenet, hopelijk dat MEDIALAAN die zender op termijn in HD laat uitzenden.
Aangezien Acht en Vitaya nu nog in SD uitzenden bij PX, denk ik niet dat we een HD versie zullen zien. Je zal het moeten doen met minderwaardige SD kwaliteit zoals altijd. Ik hoop voor de inwoners van stad Brussel dat Telenet SFR België kan overnemen, dan kunnen we eindelijk terugkeren naar een echte TV provider met supersnel internet.


Als inwoner van Sint-Lambrechts-Woluwe was ik onlangs verplicht over te stappen van Telenet naar een andere provider. Ik heb gekozen voor Proximus in plaats van SFR, maar hoop ook dat Telenet SFR België zal overnemen zodat ik kan terugkeren naar Telenet, naar Telenet Play More, naar de HD-zenders die Proximus niet aanbiedt. Het is onvoorstelbaar dat zo weinig zenders in HD worden aangeboden. Ik was onlangs op hotel in Nederland: wat een weelde!
Reputatie 7
Badge +1
In Nederland zijn er veel HD zenders. Hier kan PX nog veel van leren en daar is het nog goedkoper ook. Veel licht aan dat er in Belgie geen concurrentie is. Dit licht ook aan de politiek. Zolang de staat groot aandeelhouder van PX is zal er weinig veranderen. Minister De Croo kan veel zeggen maar ik geloof daar niets meer van.

Reageer