Beantwoord

Nieuwe woonst - supertraag internet...

  • 27 February 2017
  • 10 reacties
  • 345 Bekeken

Beste

Sinds 2 dagen zijn we verhuisd en waar we op ons oud adres vlot 70 - 80 Mbps haalden, is het op ons nieuw adres een ramp! We halen tussen de 6 en de 8 Mbps download!
Vectoring is nog niet actief had ik begrepen... Kan iemand van jullie eens navragen wanneer de rollout voorzien is?
Aan deze snelheid verder doen zal geen optie zijn...

Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door sabineb 27 February 2017, 13:34

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Doe zeker eerst volgende Proximus-check om na te gaan welke snelheid er op uw adres beschikbaar is.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/speedtest-internet-connectie.html#/input
Reputatie 6
Badge +4
Hi Ward,

Op het 'Het Gemet' is geen snelheid van 70-80Mbps mogelijk. Huidige synchronisatie snelheid tot aan je router zie ik is 12Mbps momenteel. Bij een nieuwe aansluiting gaat DLM dan enkele weken de lijn monitoren om die dan op te trekken. In beste geval hier zou dat 30Mbps worden.

Heb nu de DLM geforceerd om dit rapper uit te voeren zonder de 2 à 3 weken monitoring, zodoende speed wat opgetrokken wordt..

in de rollout tool zie ik niet uitbreiding van de infrastructuur voorzien om op dat adres hogere snelheden te halen, dit betekent dus geen upgrade op korte termijn.

Mvg Sabine
Nu haal ik 14,8 down en 3,9 upload.
@sabineb: zou dit nu nog tot 30 gaan? Of is dit nu max.?

Wij wonen in Roeselare, als ik het goed begrepen heb in de media, is dit één van de eerste steden voor fiber. Zou dit bij ons mogelijk zijn op korte termijn? Want als ik wil streamen en 3 security-camera's aansluiten, zal ik met 14,8 niet ver komen...

Mvg
Hey warbra, wat geeft de proximus speedtest aan wat je mogelijke min. en max. lijnsnelheid is > Klik Hier
Reputatie 6
Badge +3
Dag Ward,

Voor de uitrol van FTTH heb ik momenteel nog geen planning.
Hallo

Zou de DLM klaar zijn? Of loopt deze nog steeds, er is een lichte verbetering merkbaar, maar niet echt 'super'
Momenteel haal ik +/- 17 Mbps down en 4 up.
Dit is nog ver van 30 Mbps. Bedankt om het eens na te kijken.

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Je bent verhoogt van 12 naar 20.

Hoger zal het niet gaan op dit moment.

Mvg,Robrecht
Reputatie 7
Badge +4
Je kan op onze site ook terug vinden wat de geschatte snelheden op je adres zijn.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/speedtest-internet-connectie.html#/input
U bedoelt dat DLM afgelopen is? En 20 absoluut max is?
Reputatie 7
Badge +4
Ja jammer genoeg is op dit moment 20Mbps de maximum. Mvg,Robrecht

Reageer