Vraag

Nieuwe update Proximus TV?

  • 6 December 2016
  • 7 reacties
  • 486 Bekeken

Ik kreeg de sms melding vandaag van 8999 dat proximus tv 'alweer een beetje eenvoudiger' wordt.
Ontdek er alles over op proximus.be/newtv

Als ik naar die link ga, dan zie ik daar niets nieuws op staan.
Wat zijn deze updates dat nu gaan uitgevoerd worden binnen 2 dagen?

Hopelijk zal deze nu eens gewerkt hebben aan de gebruiksvriendelijkheid en stabiliteit!
Want ik zit met een pvr waar er conflicten op staan dat ik niet kan verwijderen omdat die programma's niet meer op tv komen.
En dan het kleine lettertype, de tv gids dat niet al te gebruiksvriendelijk is,................. er is nog veel werk aan.
Hopelijk is dat met deze update...

7 reacties

Ik heb de nieuwe menu update(s) zoasl per web site ... De lettertjes zijn NOG KLEINER dan vroeger maar wel een ander lettertype ... !
Bedankt voor je antwoord Martin, Dus nog even afwachten, hopelijk vanaf 2 januari begint Proximus ermee want het is een maandag en een gewone werkdag...
Ik laat wel weten als ik voorzien ben van nieuwe software...
Voorzien pas begin 2017 (versies)
Hallo allemaal,
Na een herstart van de decoder hier in Gentbrugge, nog altijd dezelfde software van leon batch2_15.21.0.30
Het menu dat begint met televisie, op aanvraag, mijn opnames, voetbal, apps, zoek & vind
Hopelijk kan ik binnenkort ook eens kennismaken met de langbeloofde nieuwe sofware. ik laat wel weten als ik het heb...
Timm1983
Reputatie 7
Badge +6
Ik zie op mijn decoder (V5): Menu: Du nouveau sur Proximus TV (waarom ik dat nu weer in het Frans moet zien, terwijl al de rest in het NL staat?) al wat de nieuwigheden via de decoder zullen zijn. Hier is er sprake van een update deze week.
Reputatie 7
Badge +1
Voor de V4 is er nog altijd de SW-versie leon batch2_15.21.0.30 (van 01/07/16) en ik verwacht nog niet direct een aanpassing (al is de NTE-versie al meermaals aangekondigd) . Buiten het feit dat sommige series op regelmatige basis uit de planning verdwijnen, of dat er soms een aflevering wordt overgeslagen, loopt alles redelijk stabiel. het is de zaak van dagelijks te controleren of de planning voor die dag nog goed staat, en bij gemiste opnames binnen de 36 uur TVR te gebruiken (als het programma hiervoor toegelaten is).
Je kan wel wat informatie vinden hier

Reageer