Nieuwe software update NTE_6.32.1.80 (v5 HDD).

  • 22 March 2017
  • 32 reacties
  • 1217 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Net een nieuwe update van de decoder binnengekregen : NTE_6.32.1.80 op mijn decoder v5 met harde schijf. Er zal er dus waarschijnlijk ook eentje zijn voor de v5 compact.
Nu nog uitzoeken wat er allemaal veranderd is.

32 reacties

Ok bedankt SamuelD
Reputatie 7
Badge +4
Martin de firmware NTE_6.32.3.38 is momenteel nog niet naar iedereen uitgerold.
Reputatie 5
Badge +3
Is het over de Dec(V5) NTE_6.32.3.38 versie dat je het hebt, want ik weet niet of dit nu al naar iedereen uitgerold is?

Inderdaad Martin, het gaat over deze SW.
Zal een topic aanmaken over deze nieuwste V5 SW.

groetjes,
Janick
Is het over de Dec(V5) NTE_6.32.3.38 versie dat je het hebt, want ik weet niet of dit nu al naar iedereen uitgerold is?
Reputatie 5
Badge +3
Sinds de laatste SW van de V5 opname problemen:
3 films niet opgenomen:
1/ straw dogs, opname op 25/7, zender Q2, 20:35
2/ A dauhter's nightmare; 24/7; Vitaya; 13:45
3/ R.E.D.; 26/7; VTM; 21:50
Kunnen deze terug worden gebracht?

2de probleem: live kijken --> pauzeren, wanneer terug word hervat storingen in beeld, blokjes, enz...oplossing door terug verder te spoelen tot aan het live moment.
3de probleem: opname kijken --> pauzeren , bij hervatten keert de opname een half uur terug.
de update ging nochtans bugs in de opnames herstellen!🤔
Reputatie 3
Badge +1
bedankt,voor de credits
mvg
Reputatie 7
Badge +3
Koen

excuses voor de ervaren problemen. Een compensatie is in dit geval niet voorzien, maar een commerciële geste in de vorm van extra filmcredits is bij deze toegepast.

vriendelijke groeten

Tina
Bedankt in ieder geval voor je verklarende uitleg
Mvg, Martin
Reputatie 7
Badge +4
Dit zou afhankelijk zijn van hoe lang de update al "klaarstond" per klant,
deze worden immers in fases uitgerold.
Het klopt dat niet iedereen in de regio dit probleem heeft ervaren,
kwestie van een portie geluk hebben neem ik aan.
Een exacte reden heb ik helaas nog niet doorgekregen.
martin
de software problemen waren voornamelijk voor west- oost vlaanderen en gelden enkel voor mensen met een v5, geen v5 compact, dit was te wijten aan een probleem met de update die specifiek voor de v5 diende


Hey Jonathan
Dat moet dan inderdaad wel regio afhankelijk geweest zijn want ik heb ondertussen eens met mijn buur gesproken en die heeft gisteren ook de nieuwe update binnen gekregen op zijn V5 en heeft daarbij geen problemen gehad.

Weet je soms ook de uitleg/reden hoe dit inlaadprobleem regio afhankelijk kan zijn ?

Mvg,
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt voor de update over de update, jonathandr. 🆒
Reputatie 7
Badge +4
martin

de software problemen waren voornamelijk voor west- oost vlaanderen en gelden enkel voor mensen met een v5, geen v5 compact, dit was te wijten aan een probleem met de update die specifiek voor de v5 diende
Zoals je zegt bij 'sommigen' dat is zeker niet nieuw en niet alleen bij software updates, zo ook bij opnames bij de één wel problemen bij de anderen weer niet en ga zo maar door .....
Maar de medewerkers weten misschien wel wat juist de reden is, en blijkbaar maar in bepaalde regio's problemen (zie opmerking van Wim) en dit zou de reden kunnen zijn dat er een paar dagen geleden het in bepaalde regio's zonder problemen ging en nu in andere regio's misloopt?

(Net zoiets als ik bij het posten van berichten sinds gisteren voor heb, dat ik af en toe de melding krijg "probeer" opnieuw, zal ook niet bij iedereen zijn anders hadden we ook waarschijnlijk hier al melding gekregen)
Reputatie 7
Badge +6
Daar zijn dan toch blijkbaar tot nu toe geen problemen mee geweest, want anders hadden we dat hier al gehoord. Waarom een paar dagen geen probleem met die update en nu ineens wel?
Nu, blijkbaar zouden de problemen weldra opgelost zijn, dus zullen we daar maar voor duimen.
Die van de v5 compact heeft mijn vader enkele dagen geleden al binnen gekregen, die gaan tesamen met de v5 (op uitzonderingen na, nog niet voorgevallen) want er is maar één verschil tussen beide en dit is de HDD .
Reputatie 7
Badge +6
Bij mij duurde de update wat lang, maar alles verliep toch zonder problemen en ik heb PLC's. Dus opnieuw bij de ene geen probleem, bij de andere wel.
Gaat het hier trouwens over update problemen voor de V5 met harde schijf of is er ook al een update bezig voor de v5 compact?
Reputatie 7
Badge +6
Wim, vlug effen tussendoor van gisteren ondervind ik problemen en daarjuist ook bij het posten van een bericht dan krijg ik de melding , probeer het later opnieuw en als je het dan opnieuw probeert staat je bericht er soms tweemaal, is dit een bekend probleem?
Mvg,

Martin,
niet dat ik weet. Onze software leverancier van het forum, InSided, zou ons dergelijke zaken zeker gemeld hebben. Indien er nog mensen zouden zijn die dit probleem hebben, mogen ze mij altijd een PM sturen.
Wim, vlug effen tussendoor van gisteren ondervind ik problemen en daarjuist ook bij het posten van een bericht dan krijg ik de melding , probeer het later opnieuw en als je het dan opnieuw probeert staat je bericht er soms tweemaal, is dit een bekend probleem?
Mvg,
Reputatie 7
Badge +6
Er zijn momenteel problemen met Proximus TV in delen van West- en Oost-Vlaanderen. Onze ingenieurs zijn ermee bezig!
Mvg,
Mijn vader heeft hem al een paar dagen geleden op zijn decoder binnen gekregen en dit verliep toch zonder problemen.
Misschien komen er meer problemen bij het inladen van de software als er een draadloze oplossing staat tussen B-box3 en decoder?

Helpt het ook niet als de methode volgt als hieronder beschreven:
code:
- decoder spanningsloos zetten  (schakelaar achteraan of netstekker uittrekken)
- bbox netspanning onderbreken gedurende 5 seconden en terug onder spanning zetten.
nu zal het enkele minuten duren voor die helemaal opgestart is, DSL led moet zeker continu blijven branden
- Indien je draadloze toestellen staan heb tussen decoder en bbox haal deze even uit het stopcontact en wacht enkele minuten tot ze terug opgestart zijn.
- op Decoder een reset uitvoeren
PS: voor reset van decoder klik op volgend link voor de uitleg hoe het moet.
Reputatie 7
Badge +4
er is momenteel een probleem met deze update, we kijken na wat er is misgegaan en verhelpen dit zo spoedig mogelijk
onze excuses hiervoor
Reputatie 3
Badge +1
een compensatie??
Al sinds gisterenavond geen tv meer. Een update heet dat 😞
Reputatie 7
Badge +4
er is momenteel een probleem met deze update, we kijken na wat er is misgegaan en verhelpen dit zo spoedig mogelijk
onze excuses hiervoor
Reputatie 3
Badge +1
hier ook van dat !!!!box blijft hangen na update,ook na factory reset, tis weer in orde proximus,wanneer eens fatsoenlijke producten?

Reageer