Nieuwe software op oude decoder (Tilgin)

  • 25 April 2011
  • 8 reacties
  • 1790 Bekeken

Werkt dit goed? We hebben nu al 7 dagen de melding dat we binnen de 7 dagen de nieuwe menu's gaan krijgen, maar we zitten wel nog met een 4 jaar oude decoder.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Geef anders je login eens aan Eva op. Zij kan misschien nazien of het in de nabije toekomst mogelijk is.
Neen we zitten nog een hele tijd zonder VDSL. Ik heb al eens gevraagd achter een nieuwe decoder maar ik kreeg als antwoord dat die niet ging omdat we geen VDSL krijgen...
Reputatie 7
Badge +1
Met Tilgin heb je al zeker geen HD. Nog geen VDSL2 mogelijk ? dan krijg je gratis een nieuwe b-box2 modem en een HD decoder. Vraag het eens aan de technische dienst 0800 22700. Als je al op V>DSL2 zit zullen ze je wel een inruilnummer geven om je decoder om t ruilen.
Badge
Die kansen dat die decoders kapot gaan zijn niet zo heel groot.Voor die opnamens die er op staan normaal blijven die er op staan.

Maar voor jouw geval durf ik nu ook weer niet 100% zeggen dat alles er blijft opstaan.

Maar niet getreurd in ieder geval moesten die opnamens verweiderd worden twijfel dan niet om een v4 te gaan halen.

Als het nog te lang duurt eer er iets gebeurd bel dan naar belgacom want dan is er iets mis want je zegt dat je al 7 dagen wacht.Wel rekening houden met het weekend maar jij weet het beste wanneer het bericht er opkwam;maar omdat het al een oudere ontvanger is kan er altijd een mankement zijn.
mijn tweede decoder is zo'n mood van de eerste genaratie, zelfs daar ging de upgrade probleemloos.

opnames(!) ben je normaal niet kwijt bij de Upgrade

mvg,
Ja er staan opnamens op. Ook nieuwe van gisterenavond. Wil dit zeggen dat ik de opnames kwijt ben na de update? Dan mag deze nog wel uitgesteld worden van mij...
Badge
Je zit ook met dat weekend er nog eens tussen.daardoor duurt het nog eens langer.
Badge
Staan er opnamens op?

Reageer