Beantwoord

Nieuwe software binnen gekregen

  • 4 March 2017
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Ik kreeg eergisteren de nieuwe software binnen toen ik mijn decoder uit- en aan zette. Hier mijn directe bevindingen:
blauwe balk gaat nu veel sneller weg, de [back]-knop is eigenlijk niet meer nodig.
Doorspoelen gaat iets sneller, of is het een gedacht van mij?
Als ik in een serieopname een herhaling heb staan in mijn opnames, dan kan ik die wel wissen, maar hij blijft staan met "kijken". Dus daar moet ik de [back]-knop dan wel weer gebruiken om eruit te geraken, maar de opname is dan wel gewist.
Gisteren had ik wel iets vreemds aan de hand. Verschillende opnames waren exact een uur te vroeg gestart:
Masterchef Australia op Vitay rond 17u
Het Nieuws van VTM om 19u
Blokken op één om 18u30
Eén tegen 100 op NPO1 om 21u30
Zorro op Caz om 17u20
A-Team op Caz na Zorro (Zorro stond hier ipv A-Team)
Corsica op één om 13u50
Ligt dit nu aan de nieuwe Software of aan mijn decoder? Ik heb voor de zekerheid mijn decoder terug uit- en aan gezet, in de hoop dat dit niet meer voorvalt. Een uur te vroeg opnemen is niet te doen.
icon

Beste antwoord door Jimmy O 4 March 2017, 19:27

Bekijk origineel

4 reacties

https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/weergave-opgenomen-programma-begint-1-uur-vroeger-37922
Reputatie 6
Badge +3
Dag Elma,

We zijn op de hoogte ondertussen van het probleem van een uur vroeger op te nemen. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen.

Mvg,

Jimmy
Gaat dit over nieuwe software voor V4 of de nieuwe V5 decoders. Hopelijk worden eerst eens de V4 decoders voorzien van nieuwe software. Want zo te zien blijven er maar nieuwe softwares komen voor de nieuwe V5 decoders...
Reputatie 6
Badge +2
Gaat dit over nieuwe software voor V4 of de nieuwe V5 decoders. Hopelijk worden eerst eens de V4 decoders voorzien van nieuwe software. Want zo te zien blijven er maar nieuwe softwares komen voor de nieuwe V5 decoders...

Maar nog altijd met de nodige fouten, dan is het maar best dat die nieuwe software nog niet op de V4 decoders komen, ik zit er in ieder geval niet op te wachten.

Reageer