Nieuwe nano kaart

  • 23 December 2017
  • 7 reacties
  • 231 Bekeken

Ik kocht vandaag een nieuwe smartphone en had hiervoor een nano kaart nodig. In mijn vorige smartphone zat een micro kaart. De nieuwe nano kaart zou na 2 uur geactiveerd zijn maar momenteel heb ik met mijn nieuwe smartphone nog steeds geen bereik? . Ondertussen al zeker 8 uur geleden dat ik hem aankocht en zo ook de nieuwe nano kaart kreeg? Is dit normaal? Kan iemand mij een tip geven of moet ik gewoon nog wat geduld hebben?

7 reacties

normaal moet dit bijna onmiddellijk gebeuren, ook de oude kaart is dan ook bijna ogenblikkelijk buiten gebruik,
als je met de oude simkaart nog kunt bellen zal er wel iets misgelopen zijn.
Herstart toch in ieder geval ook eens je nieuwe smartphone
Vandaag ook een omruiling naar een Nano kaartje gedaan. Ook na 5 uur nog steeds geen verbinding. Na 19 minuten iemand van proximus aan de lijn gehad. Gingen controle uitvoeren. Na 7 minuten opzoeken melding dat ik terug naar de winkel moet omdat er daar iets zou zijn misgelopen. Men kan dit anders niet oplossen.
Inderdaad als alles in de Proximus winkel correct doorgevoerd werd zal bijna ogenblikkelijk je nieuwe sim geactiveerd zijn en de oude gedeactiveerd, en dit kunnen ze ook controleren!
Op aanraden van operator terug naar de winkel met klacht. Daar was ik niet de eerste met de klacht vandaag. Men ging mij terugbellen wat ook is gebeurt met de melding dat alle Nano aanvragen van gisteren, vandaag verwerkt gingen worden. We zijn nu terug meer dan 12 uur verder en mijn Nano kaart werkt nog steeds niet. Dus meer dan 36 uur al aan het wachten op een activatie.
Reputatie 2
Er zijn momenteel problemen met ruil sims. Wij krijgen daar direct een melding van als wij aanloggen met het systeem waar we mee werken.

Er wordt gewerkt aan een oplossing staat er bij...

Dus toch extra geduld hebben spijtig genoeg 🙂
Inderdaad maar spijtig genoeg zouden ze dit in alle shops ook goed moeten melden aan de klant,
daar waar ik ga doen ze dit in ieder geval.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Veerle, werkt je simkaart ondertussen wel? Zoniet, vrees ik dat je hiervoor opnieuw naar de winkel dient te gaan. Groetjes Freya

Reageer