Nieuwe mogelijkheden ?

  • 8 July 2012
  • 3 reacties
  • 207 Bekeken

Toch straf dat belgacom me enkele maanden gelden een oude decoder verkocht heeft waarvan ze me verzekerden dat alles hetzelfde was als de nieuwere modellen, behalve "de grootte van de harde schijf" en dat ik nu lees op de website dat : "Deze nieuwe functionaliteiten zijn enkel beschikbaar op de meest recente decoders (d.w.z. op decoders waar de naam en het nummer van de zender verschijnen op het schermpje van de decoder)."

Voel me toch wel in 't zak gezet


3 reacties

Het hangt inderdaad veel af van de ene Belgacomboetiek tot de andere of wat ze waarschijnllijk het meest in stock hebben maar daarom mogen ze u natuurllijk niet wijs maken dat alles het zelfde is als bij het nieuwe model, dan zouden ze zeker moet zeggen "bijna het zelfde", en daarop zou je dan kunnen vragen "wat zijn dan juist de verschillen" dit zou al iets eerlijker zijn me dunkt.

groetjes,

Elsa
Badge
Ik heb vroeger een decoder gekocht,en ik vroeg daar toen of dit toch zeker het aller niewste model was,omdat ik er ook al voor gezorgd had dat die zendernaam op die ontvangers kwamen.Ik heb er dan ook de nieuwste afstandsbediening bijgenomen;Maar ik dacht normaal dat ze aan nieuwe klanten het allernieuwste model moeten geven,met die weergave op het scherm dus de v4.Ik hoop dat je het tiket nog hebt en dan kan je terug naar de winkel gaan en omruilen of anders best even contact opnemen met Eva.
bedoeling is wel dat die nieuwe functionaliteiten ook op de andere decoders gaan komen, maar dat zal pas na de zomer zijn...

maar of die nieuwe functionaliteiten nu zo'n verbetering zijn? daarover zijn de meningen nogal verdeeld (zie elders op forum)

dit gezegd zijnde, als je een decoder koopt zouden ze jou toch wel het nieuwste model moeten geven vind ik

De V4 heeft immers :


  • snellere processor
  • dubbel zoveel RAM (512MB)
  • dubbel zoveel harde schijf (320GB)
  • modernere display
  • volledig andere design
  • echter maar 1 scartuitgang
mvg

Reageer