Beantwoord

Nieuwe modem

• 16 februari 2016
  • 4 reacties
  • 329 Bekeken

gisteren de nieuwe BBox3 laten plaatsen , B-BOX2 liet het min if meer afweten . heb betalend Norton antivirus , vandaag komt melding , mijn abonnement is ge-annuleert ! her installeren of zo laten en een free anti virus nemen ? geef raad ., mvg
icon

Beste antwoord door Bram 26 februari 2016, 14:05

Er staat nergens Norton bij mijn producten , alhoewel ik niks opgegeven heb , en alleen maar vanaf de morgen voordoet . , en toch staat in mijn programma's Norton . waarschijnlijk door die nieuwe modem , geïnstalleerd door PX zelf . ik betaalde 5€ p/m , en nu staat er en promo aan 4€ .

Anita,

Het zal niet door een nieuwe modem zijn dat een optie al dan niet verdwenen is. Allicht is het eerder een (ongelukkige) samenloop van omstandigheden.

Als de Security optie niet meer actief is, kan je die gewoon zelf opnieuw activeren via de MyProximus website.

Mvg,

Bram
Bekijk origineel

4 reacties

Je kan je licenties controleren/beheren via MyProximus onder je 'internet producten,
Normaal kan men Norton tot op 5 pc's installeren.
Anders eens contact opnemen met Proximus -> Proximus contacteren
Er staat nergens Norton bij mijn producten , alhoewel ik niks opgegeven heb , en alleen maar vanaf de morgen voordoet . , en toch staat in mijn programma's Norton . waarschijnlijk door die nieuwe modem , geïnstalleerd door PX zelf . ik betaalde 5€ p/m , en nu staat er en promo aan 4€ .
Reputatie 7
Badge +6
Om dit verder na te kijken heb ik helaas enkele van je gegevens nodig. Kan je ons je telefoonnr of klantennummer doorsturen naar Het Proximus Team? Zo kunnen we dit even voor je nakijken. Stuur ook alvast je MyProximus login even mee.
Reputatie 6
Badge +4

Anita,

Het zal niet door een nieuwe modem zijn dat een optie al dan niet verdwenen is. Allicht is het eerder een (ongelukkige) samenloop van omstandigheden.
Als de Security optie niet meer actief is, kan je die gewoon zelf opnieuw activeren via de MyProximus website.

Mvg,
Bram

Reageer