Vraag

Nieuwe Mobile Coverage Extender doet het (ook / nog) niet

  • 8 December 2016
  • 4 reacties
  • 203 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Vandaag nieuwe MCE ontvangen en aangesloten (swap van oude die regelmatig reset nodig had om te blijven functioneren)
Maar na een uur is deze nog niet bruikbaar, blijft initialiseren (snel groen knipperen).
Ook de oude had een post op dit forum nodig en een telefoon naar Proximus om "on air" te geraken....
Hopelijk niet dezelfde problemen met de nieuwe (nu en later)...

4 reacties

Moet die nieuwe niet opnieuw geregistreerd worden.
Want bij installatieproblemen op gelet worden dat
de MCE wel degelijk geregistreerd staat bij Proximus,
anders zal deze niet automatisch het initialisatieproces doorlopen.
In dit geval best een bellen naar de helpdesk 0800 22 800
om dit te laten verifieren.
Reputatie 1
Badge
Ik vermoed idd dat dit (opnieuw) het probleem zou kunnen zijn.
Inmiddels alle gegevens doorgestuurd via mail naar Proximus.
Maar meer logisch zou zijn dat de MCE toch al geregistreerd is of wordt van het moment net voor verzending (en dus aan de klant is gekoppeld)...
Reputatie 1
Badge
Update:

MCE in dienst nu :-)
Nu hopen dat deze stabieler is dan de vorige
Reputatie 7
Badge +6
Hey Daniel, houd ons op de hoogte! 😉

Reageer