Nieuwe layout TV.

  • 27 March 2011
  • 8 reacties
  • 1717 Bekeken

Badge
Er staat nu al meer dan een week ,in de linkerbovenhoek van het openingsscherm,een bericht "Nieuw binnen zeven dagen........enz."Maar spijtig genoeg gebeurt er hier tot nu toe niets.

Ik vertrek nu een weekje naar zee,en ik heb schrik dat het met mijn zenderprogrammatie niet zo goed zal aflopen bij die nieuwe update.Of heb ik het verkeerd ?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Dat maakt volgens mijn niks uit. Als je de decoder terug opzet als je terugbent, zal de nieuwe interface wel automatisch opladen. Veel succes ermee !
Badge
Anders moet je nu eens terug stekker uit trekken want je zegt dat die er al langer dan 7 dagen op staat dan zou die toch al moeten gepasseerd zijn?
Badge
ALLES IN ORDE !!!!!!! (En ik vind de nieuwigheid zéééér goed meevallen).
Badge
Vond het ook niet slecht na wat ik hier allemaal had gehoord de eerste twee weken.Maar dat was ook normaal had veel te maken met die eerste opdate voor de 15 de waarop nogal veel fouten zaten.Maar mij hoor je ook niet klagen.Misschien voor iets oudere mensen is het iets moeilijker dan vroeger.Maar ik denk eenmaal dat je ermee weg bent dat het wel moet gaan.Met sommige zaken moet ik ook nog wat zoeken zoals dat omschakelen van 30 dagen naar onneindig zetten.
NOGMAALS: ER ZIJN GEEN VERANDERINGEN TUSSEN MET DE OOOOOOOOOOOPDATE TOEN EN NU.

DIT WERD BEVESTIGD DOOR BELGACOM, TOEN ZE ZEIDEN DAT FIXEN PAS IN JULI KUNNEN KOMEN
Ik heb ook Begacom TV en heb tot op heden nog niets ontvangen over een Update Van Belgacom TV. Ontvangt ge het bericht via Tv of via email?? Moet ik wachten om modem en decoder te laten op staan of moet dit al voor ik een bericht over update ontvang??
Badge
Nee je hoeft niet speciaal je modem te laten op staan s'nachts, wanneer je die s'andrendaags terug opzet om terug tv. te zien dan zal die automatish die opdate mee installeren die s'nachts is geweest.Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Bedankt voor snelle reactie.

Reageer