Beantwoord

Nieuwe Layout.


Badge
Is de nieuwe layout voor de Tv enkel bedoeld voor de nieuwere modellen decoders ?

Op eentje is het maar gelukt , bij de andere niet.

Ook bij mijn ouders is er geen aanpassing.

Zij huren de decoder (V4) , hebben ze intussen niet recht op een nieuw model ?

De oude is reeds lang afgeschreven .
icon

Beste antwoord door sabineb 20 July 2016, 13:30

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Dag Paljaske

De update voor de nieuwe layout van de v4 decoders komt er ook ( eind dit jaar) .

voorlopig dus enkel update op v4 op pvr niveau ( opnames)

mvg sabine
Badge
En mogen klanten die huren de V4 omruilen tegen een nieuwer model.

Men huurt tenslotte het toestel en heeft het al dubbel en dik betaald.
Dat is spijtig genoeg nog niet voorzien zoals bij de gehuurde V3 en v3b modellen het geval is
omdat deze laatste niet meer voldoen aan de nieuwe "TV ervaring" software,(NTE) wat wel nog het geval is voor de V4
en daarom ook de NTE software later dit jaar zal uitgerold worden op deze decoder zoals deze al werd uitgerold op de v5 en v5 compact
Badge
Dus best eens zeggen dat de oma de decoder eens goed ontsmet met een sopje .:D
Je zou toch wel mogen verwachten dat ze aan een kostprijs van bijna 100 euro per jaar je van het nieuwste zou voorzien worden.
Deze decoder is al dubbel en dik betaald.
Badge
Achteraf bekeken gaan we nog tevreden zijn dat we de V4 hebben.
Wat voor een gedrocht is me dat ?
Als je niet dadelijk vind wat je moet hebben zegt voor mij voldoende.
Veel blingbling en zeer omslachtig , waardeloos hoor.
Ik ben anders heel tevreden over mijn v5-c ook omdat ik geen behoefte heb aan PVR opnames op harde schijf, maar als je daar veel belang aan hecht is het natuurlijk een heel andere historie.
Die staat zelf onzichtbaar opgesteld achter mijn flatscreen, enfin voor mij is het een prima decoder, maar over smaken en behoeften kan men niet discuteren of blijven discuteren :-)))
Badge
Had het dan ook voornamelijk over het nieuwe menu en dat vind ik allesbehalve een verbetering.
Hier wordt veel gebruik gemaakt van net gemist en eer je daar in zit/gevonden hebt :?
Ja als deze nieuwe software op je v4 zal uitgerold (Q4/2016) worden zal je toch met de zelfde layout zitten als de v5/V5c
Badge
Zal dan de modem niet meer uitzetten , bij de V5 was dat ook een vereiste . :D

Want vanzelf kwam deze er niet op.

Overigens las ik ook net dat je enkel nog decoders kan huren , ook weer goed bekeken natuurlijk. 😠
Inderdaad decoder aankopen zit er (voorlopig toch?) niet meer in !!

Reageer