Ik heb mijn abbonement afgesloten en dus een volledig nieuw genomen wegens dat ik naar het buitenland ben geweest.
Maar nu op de e-services blijft hij op mijn oude klantennummer staan en ik kan echt nergens vinden hoe ik mijn nieuwe klantennummer dan actief kan maken.
Heb reeds al geprobeerd om een internetverbinding toe te voegen, maar dat werkt blijkbaar ook niet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
A
Dag Lotte,
Graag ontvang ik het oude en nieuwe klantnummer zodat ik dit kan overmaken aan de bevoegde dienst.
Een contactnummer mag ook, dan kunnen we je vlot de juiste info bezorgen.
Dit mag uiteraard in een privé bericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Graag ontvang ik het oude en nieuwe klantnummer zodat ik dit kan overmaken aan de bevoegde dienst.
Een contactnummer mag ook, dan kunnen we je vlot de juiste info bezorgen.
Dit mag uiteraard in een privé bericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Dag Eva,
Het oude klantnummer is : 611754227
Het nieuwe klantnummer is : 615454217
Mijn adres heb ik al wel gewijzigd bij e-services.
Moest u dan toch nog meer informatie nodig hebben,
dan kan u mij bereiken op het nummer 0495372330.
Met vriendelijke groeten,
Lieselotte
Het oude klantnummer is : 611754227
Het nieuwe klantnummer is : 615454217
Mijn adres heb ik al wel gewijzigd bij e-services.
Moest u dan toch nog meer informatie nodig hebben,
dan kan u mij bereiken op het nummer 0495372330.
Met vriendelijke groeten,
Lieselotte
A
Dag Lieselotte,
Ik heb dossier 14477438 aangemaakt voor de bevoegde dienst.
We brengen je zo snel mogelijk op de hoogte.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ik heb dossier 14477438 aangemaakt voor de bevoegde dienst.
We brengen je zo snel mogelijk op de hoogte.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.