Beantwoord

nieuwe klanten, betere klanten?

• 15 januari 2016
  • 7 reacties
  • 441 Bekeken

beste,

Dolenthousiast zag ik de aaniedeing van smartphone + abonnement...
Ik selecteerde er één en wou bestellen... Tot ik de voorwaarden las. Het is enkel voor nieuwe klanten...
Ikzelf ben nu bijna 20 jaar ononderbroken klant en nooit ben ik beloond geweest... Dus deze aanbieding geldt niet voor mij...
Echt wel jammer. Tijd om een andere provider te zoeken die mij dit ook aanbiedt?

en teleurgestelde klant
icon

Beste antwoord door Bram 15 januari 2016, 16:44

Zoals steeds met "Joint Offers", zijn die ook beschikbaar voor bestaande klanten. Weliswaar mits er een aantal voorwaarden wordt voldaan.
Omdat dit voor iedere klant afzonderlijk moet nagekeken worden, neem je best even contact op met de klantendienst.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Zoals steeds met "Joint Offers", zijn die ook beschikbaar voor bestaande klanten. Weliswaar mits er een aantal voorwaarden wordt voldaan.
Omdat dit voor iedere klant afzonderlijk moet nagekeken worden, neem je best even contact op met de klantendienst.
Reputatie 7
Badge +1
Je kunt regelmatig switchen van de ene naar de andere en terug hé? Maar comfortabel is dat zeker niet.. En kortingen worden soms wél toegekend aan bestaande klanten hoor. Als je een probleem hebt, krijg je soms kortingen of credits. Als je bovenstaand probleem meldt in een privébericht aan "onze medewerkers" kunnen ze soms toch afwijken van de procedure en de aanbieding toch aan bestaande klanten geven ook, maar zeker is dat nooit, en systematisch is het zeker ook niet.
Reputatie 6
Badge +2
Ik zou in ieder geval daarvoor niet overstappen naar een andere provider, dat zou ik maar doen als ik niet tevreden zou zijn over de werking van de diensten, foutieve facturatie, ...enz, die cadeaus zijn voor mij maar bijzaak.
Ik heb liever dat alles marcheert zoals het moet en zonder cadeaus dan wel cadeaus maar dat de diensten niet werken zoals het moet, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Integendeel, cadeaus krijgen en zitten sukkelen met de diensten die niet marcheren zoals het moet, wel dat zou pas een vergiftigd geschenk zijn.
Wil je daarmee nu zeggen dat de diensten bij TN slechter werken of bij PX !
@bertvdv,
Aangezien je trouwe klant bent kan je korting aanvragen, surf eens naar
╚═► https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/korting-trouwe-klant-33214?postid=536924
Reputatie 6
Badge +2
Wil je daarmee nu zeggen dat de diensten bij TN slechter werken of bij PX !

Begrijpend lezen is blijkbaar uw sterkste kant niet, ik heb hier niet gezegd dat de diensten slecht werken noch bij Proximus noch bij Telenet, ik had geschreven dat INDIEN de diensten slecht zou werken en dan cadeaus krijgen, dat die cadeaus dan een vergiftigd geschenk zou zijn.
Ik had het wel begrepen hoor Alexander, maar ik denk dat jij niet begreep dat ik eerder wou insinueren dat de problemen voor het ogenblik wel erger zijn dan bij TN.
Maar met de komende software bugfixes hoop ik dat daar betering in komt, al heb ik zeker geen klagen zoals je weet heb ik blijkbaar nog altijd minder problemen dan vele anderen hier zoals al zult opgemerkt hebben
Je bent ineens zo streng geworden voor mij, maar geen probleem hoor ze begrijpen ook niet altijd wat ik post dus ik kan het begrijpen :LOL:

Reageer