Nieuwe klant , tv overal werkt niet

  • 28 February 2013
  • 1 reactie
  • 230 Bekeken


Sinds vorige week heb ik internet , belgacom tv en tv overal.


Internet en tv werkt uitstekend maar tv overal daartegen???


Telkens ik inlog met men e-services account op tv oveal krijg ik wanneer ik op de playtoets klik de melding: 'activeer tvoveral....'


Toch is men tvoveral geactiveerd, dit staat zowel in de belgacombrief als op e-services.


Heb al verschillende keren contact gehad met belgacom maar telkens krijg ik te horen dat ze me niet kunnen verder helpen omwille van dat zij geen ondersteuning geven voor tvoveral. Met andere woorden :trek uw plan.


Heb al andere browser geprobeerd en ook op men ipad 4 doet hij het niet.


Kan iemand mij verder helpen?







1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


Activering kan wel enkele dagen duren. Normaal taat de datum op de brief, maar dat kan wel even uitlopen. Bij mij (afzonderlijk geactiveerd in een Comfortpack) duurde het 5 dagen.

Reageer