Vraag

Nieuwe klant Tuttimus, maar geen tv-aanbieding voor mij

  • 20 December 2017
  • 1 reactie
  • 237 Bekeken

3 weken terug gebeld om nieuwe aansluiting aan te vragen voor proximus.
Nieuwbouwwoning, nieuwe klant. Er ging een technieker terugbellen om afspraken te regelen.
Na tijdje zelf teruggebeld en datum lag vast, ondertussen werden de werken uitgevoerd.

Installateur vraagt welk pakket we gaan kiezen, wij kiezen voor tutimus (met LG tv).
Hij zegt dat we dan wel langs gaan moeten gaan in winkel en da ze van proximus ook zullen bellen naar ons.

Gebeld en langsgeweest in de winkel.
Geen tv voor ons, wij zijn geen nieuwe klant, maar waren al familus en dus geen nieuwe klant voor tutimus. Al klant? We hebben sinds gisteren de installatie en internet, tv en vaste lijn...

Jammer, nu al spijt van m'n aansluiting bij proximus. Als twee van de redenen waarvoor je voor proximus kiest onmiddellijk niet juist blijken te zijn.

- Actie om nieuwe klanten aan te trekken (geen nieuwe klant blijkbaar :/)
- Goeie service en klantvriendelijkheid, de mensen bleven vriendelijk maar service naar nieuwe klanten is nu al te verwaarlozen. Eerst zetten ze je op een contract (waar ik trouwens niets voor ondertekende of aanvroeg) en dan zeggen ze vaarwel aan je promoties.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Maarten!

Kan je via een privébericht ons je klantengegevens doorgeven aub? Dan kijk ik het nodige voor je na.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,
Wouter

Reageer