Nieuwe klant proberen worden van Proximus

  • 29 April 2013
  • 3 reacties
  • 533 Bekeken


Sinds 6 april heb ik een bestelling lopen bij Proximus, via de webshop, om twee GSM nummers over te zetten van Telenet naar Proximus.


Pas op 20 april ontving ik de nieuwe SIM kaarten. In de loop van die week zouden onze nummers overgezet worden. Diverse telefoontjes tijdens die week kreeg ik altijd hetzelfde (flauwe) excuus: het is enorm druk door onze nieuwe abonnementen. Maar ten laatste vrijdag bent u zeker overgezet.


Ondertussen is het weeral maandag en uiteraard nog niets gebeurd. Naar de klantendienst bellen levert niets op, 'afwachten maar meneer'.


Laat het nu net zijn dat ik ervaring heb met het overzetten van GSM nummers. In een andere post had ik al eens uitgelegd waarom overschakelen. Jarenlang tevreden klant van Base, maar net verhuisd naar een lokatie waar Base geen of amper dekking heeft (jaja, je moet het maar vinden die lokatie!). Overgeschakeld op 4 (!!) werkdagen via de website van Telenet. Een buurman had uitstekende ontvangst met Telenet (Mobistar netwerk). Spijtig ervaar ik enorme problemen met hun netwerk, omdat we iPhone 5 gebruiken. Blijkbaar zijn bepaalde protocollen niet compatibel met hun netwerk. Dus, dan maar naar Proximus. Tenminste... proberen! Nog enkele dagen en het is 4 weken dat ik probeer klant te worden.


Als extra nota kan ik ook meegeven dat de klantendienst van Proximus enorm slecht bereikbaar is. Zowel Base als Telenet moet ik geen 15 minuten op wacht staan. Sorry hoor Proximus, maar de eerste ervaringen met jullie zijn abominabel.

3 reacties

Beste Jurgen,



Bedankt
voor uw feedback.
Als gevolg van het grote succes van de huidige promotionele
tariefplannen hebben onze collega's spijtig genoeg een vertraging.
Zij doen
hun best om de bestellingen zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Bedankt voor uw begrip en onze excuses voor het ongemak.
Mvg Eva
Beste,

Het probleem is dat Apple omwille van "contractuele verplichtingen" buiten Proximus om momenteel 4G niet vrij stelt.
Mvg Eva
Beste,
Als Apple dit niet mogelijk maakt door "contractuele verplichtingen" buiten Proximus, kan u altijd verder gebruik maken van 3G netwerk. De andere toestellen van andere merken kunnen perfect gebruik maken van het 4G netwerk van Proximus.
Mvg
Eva

Reageer