Nieuwe klant, maar geen maand gratis boeketten

  • 21 May 2012
  • 1 reactie
  • 213 Bekeken

Badge
Op 2 mei werd Belgacom Tv geactiveerd. Twee dagen later krijg ik een brief in de bus waarin gemeld wordt dat ik nu een maand gratis van alle boeketten kan genieten. Maar helaas, geen enkele extra zender te ontvangen, blijkbaar zijn die boeketten niet geactiveerd. Ik bel naar de klantendienst om te vragen om dit in orde te brengen. De dame aan de telefoon ziet dat het kennismakingsaanbod inderdaad niet geactiveerd werd op mijn lijn en belooft dat het een dag later in orde zal zijn. Volgens haar gaat het om een simpele druk op de knop door ‘de bevoegde dienst’. Ze maakt daarvoor blijkbaar zelfs een ‘klacht’ aan. Die klacht kan ik opvolgen in de e-services, maar we zijn nu bijna 3 weken verder en die klacht staat nog altijd in behandeling. Blijkbaar heeft die bevoegde dienst niet veel zin om op dat knopje te drukken.

Nadat ik de eerste 4 dagen zonder telefoon gezeten heb (de ‘bevoegde dienst’ was toen ook vergeten om een schakelaar in de centrale aan te zetten), en nadat ik een ongewenste decoder toegestuurd kreeg die ik daarna zelf mocht terugbrengen, is dit al het derde probleem sinds ik amper 3 weken geleden weer Belgacom klant werd.

En dan zwijg ik nog van het feit dat ik al meerdere pogingen ondernomen heb om aan een SIM-kaart te geraken voor mijn inbegrepen 3G volume (2 keer online geprobeerd, dan via de telefoon, maar nog altijd geen SIM-kaart ontvangen).

Ik ben echt ontgoocheld in de dienstverlening.


Mocht er een Eva meelezen: het dossiernummer voor de BelgacomTV ‘klacht’ is: 15046325. Voor die SIM kaart heb ik geen dossiernummer.

1 reactie

Beste Steven,


Ik heb uw dossier 15046325 opgevraagd en heb gezien dat het in behandeling is met de bevoegde dienst.

Zij zullen zelf terug contact met u opnemen.

Onze excuses alvast voor het ongemak en het langdurig probleem.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer