Beantwoord

Nieuwe klant en mijn tv op mijn computer doet het niet

  • 17 April 2017
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

Hey!

Ik ben een nieuwe klant. Nu reeds meer dan een volle week. Er werd me verteld dat het even zou duren voor ik online tv kon kijken op de computer. Maar ondertussen kan ik op myproximus mijn pack raadplegen en dacht ik dat het tv kijken nu wel moest lukken. Het duurt naar mijn mening heel lang, aangezien ik ook betaal voor die week zonder tv.

Daarnaast kreeg ik 2 dagen na mijn overschakeling van gsm-nummer al te horen dat mijn mobiele data op was. Dit is onmogelijk want in mijn abonnement zit 2GB.

Karlien
icon

Beste antwoord door AndyM 18 April 2017, 13:29

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Dag KarlienGoeman,

Ik heb dit even nagekeken en je MyProximus account was niet correct gekoppeld aan ProximusTV. Ik heb een aanpassing uitgevoerd. Je kan nu tv kijken via www.proximustv.be of via de ProximusTV app op je gsm.

Extra tips zijn terug te vinden op onze support site :

https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv/particulieren/support/televisie.html

Met vriendelijke groeten,
AndyM
Dag AndyM,

Ik kon even tv kijken, maar na het opnieuw aanmelden zei deze weer dat ik geen abonnement had. Kan ik hier zelf iets aan doen?

Alvast bedankt,
Karlien
Reputatie 7
Badge +6
Karlien, is dit via de webpagina of de app? Kan je de app eens volledig verwijderen en opnieuw toevoegen. Probeer dan opnieuw in te loggen met je e-mailadres.
Via de webpagina.
Reputatie 7
Badge +6
Kan je in dat geval eens je cookies verwijderen en opnieuw proberen? Vergeet niet opnieuw aan te melden na het verwijderen van de cookies.
Het lukt! Bedankt!

Reageer