Nieuwe klant en fouten in aanrekening

  • 23 December 2014
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Gisteren op 22/12/2014 ben ik met mijn GSM van Proximus overgestapt van telenet naar Proximus.


Hierbij samen met de Formule Smart+ 15. Hierbij heb ik dan Thuis op Wifi verbinding de App MyProximus gedownload voor je verbruik te kunnnen opvolgen. Verbinding gemaakt via het netwerk om de app te laten verefieren. en dan gewoon wat op pagina's gesurft. Gisterenavond kijk ik in MyProximus merk ik op dat ik al een verbruik heb van 9,19 € en waarvan 0,66Mb op internet on GSM ACCESS. => -Verbruik sprak toen van 10/12/2014 tot 22/12/2014


Al gebeld naar de klantendienst meer doorgestuurd een interne nota aangemaakt dus geen dossier en nu maar hopen dat het in orde komt. heb nu al geen vertrouwen meer in proximus eerlijk gezegd naar facturatie.



2 reacties

Beste Pascal,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joel
Je kan altijd ook nog een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers' zodat ze kunnen nagaan hoe ver het dossier al opgevolgd werd.


Edit: Joel was mij voor ;-)

Reageer