Nieuwe klant ADSL

  • 18 January 2014
  • 1 reactie
  • 420 Bekeken


Ik ben klant bij Scarlet (internet), schakel over naar Belgacom Start, maar krijg nu vandaag een BBOX 2 voor ADSL toegestuurd. Blijkbaar blijf ik op ADSL. Ik heb wel een vaste lijn bij Belgacom, maar volgens hun gegevens zou ik 6.8 mbps halen. De activitatie is voorzien voor 22/01 maar ik vermoed dat ik geen 30 mbps ga halen dus ondanks dat er op hun website 30 mbps staat bij het merendeel van de nieuwe klanten. Ik woon in het centrum van Geraardsbergen. Is dat normaal dat je ondanks vaste telefoon en internet slechts die lage snelheid krijgt of heb ik iets over het hoofd gezien ?

1 reactie



Normaal krijg je een Bbox3



Heel goed gezegd en ik hoop het voor Steven want er worden nog altijd bbox2 opgestuurd en deze heeft hij trouwens al toegestuurd gekregen als ik het goed begrepen heb


• Bij de BBox2/3 zit een VDSL2 splitter TF-2007 en aansluitdoos NTP-2007

alsook een aansluithandleiding.

♦ omtrent deze splitter vind je meer op ☞ HIER


ADSL splitter niet gebruiken maar ook niet laten zitten , je moet ze verwijderen.


Als je maar één aansluitpunt hebt in huis kan je evengoed dit aansluitpunt gebruiken en heb je de NTP2007 aansluitdoos absoluut niet nodig (maar je mag die wel gebruiken, als je liever je enkelvoudig aansluitpunt vervangt)


Op je enige aansluitdoos, plug je de 5pin naar 6 pin adapter in waar je uw Telefoon aansluit via RJ11 stekkertje en op deze adapter plug je de TF2007 VDSL2 filter


waarop je dan je modem verbindt op de TF2007 staat dit aangeduid met DSL



Reageer