nieuwe klant

  • 10 January 2014
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken


Mijn contract werd afgesloten in maart 2013. Ik zou een tablet en simkaart ontvangen. De installatie van Belgacom gebeurde op 17/10/2013. Zonder tablet en simkaart echter. Hiervoor moest ik bij de klantendienst zijn. Ik kreeg een commeriële tegemoetkoming van 179€, zijn de aanrekening van de installatie. Begin december verhuisde ik dan naar mijn nieuwe woning. Het blijkt dat de verbinding met Belgacom TV en internet, ongeveer 6 à 7 keer per dag verbroken wordt. Er komt 2 keer een technieker langs en blijkt dat de modem niet werkt. Dus op 40 dagen tijd (de periode van effectief gebruik) blijkt de modem stuk te zijn. Ze plaatsen een nieuwe en ik moet hiervoor 85 + 50€ kosten betalen.... Dat vinden ze bij Belgacom blijkbaar normaal... over klantenservice gesproken!

1 reactie

Beste Inge,
Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) even doorsturen?
Ik kijk het dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer