nieuwe klant!?

  • 18 November 2013
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken


Ik heb sinds vrijdag 15 november 2013 mijn installatiepakket gekregen voor belgacom TV en internet.

Ik heb het dan maandag (18 november) geinstalleerd volgens de handleiding, en alles klopte. Belgacom tv starte ook gewoon op maar na dat hij het ip-adres had gecontroleerd gaf hij altijd ERROR 5.

Ik heb dan naar de klantendienst gebeld, die mij doorverbonden naar de technische dienst en waar na de technische dienst mij opnieuw doorverbond naar de klantendienst. (dat bleef maar duren zo) Daarna kreeg ik een iets minder vriendelijke collega aan de lijn die me zei dat er iemand langskomt de 10e DECEMBER om het dan voor mij te installeren zodat direct alles inorde is en ik niet nog een 7 tal keer naar de klantendienst hoef te bellen...

Waarom betaal ik dan 50 euro voor mijn installatiepakket en wil er mij niemand helpen op de technische dienst???

Ik vind dit heel erg, ik ben een nieuwe klant, maar ik moet wel 3 WEKEN wachten op mijn tv en internet van belgacom!!! Dit kan toch niet zomaar alsjeblieft seg??? Ik ben echt zwaar teleurgesteld in BELGACOM !!!

1 reactie

Beste Yana,

Kan ik je klantnummer krijgen via privébericht? Dan kijk ik het even na voor jou.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer