Beantwoord

Nieuwe interface V4 decoder

  • 12 December 2016
  • 12 reacties
  • 591 Bekeken

Wanneer komt de nieuwe interface ot de V4 decoders?
icon

Beste antwoord door sabineb 12 December 2016, 16:24

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi

Migratie v4 decoders uitgesteld tot begin 2017
Reputatie 7
Badge +6
Daar lijkt nog geen zekerheid over te zijn:
Zie:
nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/wanneer-komt-de-nieuwe-software-voor-v4-decoders-36372
Voor meer informatie over de software updates op decoders zie ook:
nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/software-update-onze-proximus-tv-decoders-35341
Ik ben ook nog altijd in blijde verwachting voor de nieuwe software op de V4 decoder... Hopelijk in januari 2017. Raar dat V5 decoders die al de nieuwe software hadden nu nog een andere software update krijgen... Ik wacht af...
FYI: decoder V4 softwareversies
Hallo allemaal
Op mijn V4 decoder beschik ik nog steeds over de software leon batch2_15.21.0.30
Weet iemand al iets meer over de NTE software, zou die in de loop van januari worden opgeladen op de V4 decoders?
Timm1983
Reputatie 5
Badge +3
Altijd maar de datum opschuiven, zou Px niet beter de V4 decoder afschaffen en enkel nog de V5's met de NTE sw aanbieden, straks komt er een V6 op de markt...men weet maar nooit hé.
Trouwens, Telenet gaat binnen een jaar klanten de mogelijkheid bieden om voor een 4K Ultra HD-decoder te kiezen,
dus ik veronderstel dat Px daar ook al mee bezig is, vandaar nogmaals de vraag waarom de verouderde V4 nog upgraden?
Reputatie 6
Badge +2
Altijd maar de datum opschuiven, zou Px niet beter de V4 decoder afschaffen en enkel nog de V5's met de NTE sw aanbieden, straks komt er een V6 op de markt...men weet maar nooit hé.
Trouwens, Telenet gaat binnen een jaar klanten de mogelijkheid bieden om voor een 4K Ultra HD-decoder te kiezen,
dus ik veronderstel dat Px daar ook al mee bezig is, vandaar nogmaals de vraag waarom de verouderde V4 nog upgraden?


Laat het maar uit hé, als PX die V4 decoders uit omloop zouden nemen ben ik mijn opnames kwijt.
Reputatie 7
Badge +1
Altijd maar de datum opschuiven, zou Px niet beter de V4 decoder afschaffen en enkel nog de V5's met de NTE sw aanbieden, straks komt er een V6 op de markt...men weet maar nooit hé.
Trouwens, Telenet gaat binnen een jaar klanten de mogelijkheid bieden om voor een 4K Ultra HD-decoder te kiezen,
dus ik veronderstel dat Px daar ook al mee bezig is, vandaar nogmaals de vraag waarom de verouderde V4 nog upgraden?


Laat het maar uit hé, als PX die V4 decoders uit omloop zouden nemen ben ik mijn opnames kwijt.

Dat ze 't inderdaad laten. er zijn nog een hoop "gekochte" V4's in omloop (ook de mijne) en ik ben niet van plan om 8€ extra te betalen. En die 4K HD-decoder is nog complete onzin. Dat ze eerst eens correct werkende software ontwikkelen. Als 't voor gewone HD-decoder niet kan, dan ook al zeker niet voor 4K.
Reputatie 2
Badge
Wie kan er geen RTV meer kijken in de regiononale tv op aanvraag ik woon in vlaams brabant. RTV niet meet te bespeuren alsook Ring TV verdwenen TV Limburg kunnen we dan wel krijgen ATV ook en zenders van tegen de zee maar Kempen en Mechelen is verdwenen deze zijn wel belangrijk voor ons wij grenzen aan deze regio's wat er aan zee gebeurd interresseerd ons niet maar ik had wel graag kemen en Mechelen ontvangen zoals vroeger anders bij telenet kan men wel deze zenders krijgen in de op aanvraag regionale zenders of moeten we gaan overschakelen naar telenet ???
RTV zegt dat wij normaal hun programma's moeten kunnen bekijken in de op aanvraag.
Reputatie 7
Badge +4
Hey Tim ,

De NTE software wordt momenteel nog getest op de V4 decoders, ik weet niet wanneeer deze beschikbaar zal worden, het is dus nog even geduld hebben.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Reputatie 7
Badge +4
De regionale zenders die je kan ontvangen van het adres waar je woont, waar je woont is inderdaad geen RTV en Ring tv beschikbaar.
Reputatie 7
Badge +1
Hey Tim ,

De NTE software wordt momenteel nog getest op de V4 decoders, ik weet niet wanneeer deze beschikbaar zal worden, het is dus nog even geduld hebben.

Met vriendelijke groeten,

Samuel

Het is nu al duidelijk begin 2017 hoor....

Reageer