Nieuwe homepage

• 3 augustus 2016
  • 15 reacties
  • 646 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4
We hebben vandaag de homepage van onze website vernieuwd.
Wat vinden jullie van de bewegende beelden?

15 reacties

Je bedoelt toch bovenaan de pagina veronderstel ik
Zouden veel mensen op die beelden letten !
Er zijn zoveel sites als je die opent dat er bewegende beelden zijn dat ik daar op den duur de tijd niet meer voor neem om deze te bekijken, maar wie ben ik natuurlijk ;-)

PS: weet je soms meer omtrent:
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/proximus-contact-mail-ons-35217
Reputatie 7
Badge +6
Een zeer korte treinreis, hé. 😉
Wat ik op de nieuwe site heel wat beter en gebruiksvriendelijker vind: de ZOEKMACHINE die nu centraal staat: ik heb eens het een en ander uitgeprobeerd en kwam telkens bij de informatie, waarnaar ik zocht. Hopelijk moeten hier daardoor wat minder links geplaatst worden. :-)))
Reputatie 7
Badge +2
allemaal mooi, maar achter de homepage staan ook pagina's en daar vind ik dat de informatie eerlijker kan. BV. http://www.proximus.be/nl/id_cr_multipackage/particulieren/producten/televisie/boeketten-passen/alles-in-1-boeket-multi.html#/sc.cart

Een sterretje bij de logo's van CBeebies en BBC Four met de duidelijke vermelding dat deze uit het aanbod verdwijnen op 1 september. Nu is dat echt heel misleidend.
Reputatie 6
Badge +4
Een zeer korte treinreis, hé. ;-)
Temeer omdat ze op een bus zitten 🙂
Marleen je zegt: Hopelijk moeten hier daardoor wat minder links geplaatst worden. :-)))
Reputatie 7
Badge +6
Temeer omdat ze op een bus zitten :)

Oeps! 😳 Nu je het zegt. Keek zeker teveel naar die jongeman.:$
Dus mijn theorie houdt dan toch steek :-))))))

Je bedoelt toch bovenaan de pagina veronderstel ik
Zouden veel mensen op die beelden letten !
Er zijn zoveel sites als je die opent dat er bewegende beelden zijn dat ik daar op den duur de tijd niet meer voor neem om deze te bekijken, maar wie ben ik natuurlijk ;-)

PS: weet je soms meer omtrent:
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/proximus-contact-mail-ons-35217
Reputatie 5
Badge +1
Mijn eerste indruk was: wat beaat en melig. Mijn tweede ook.
Vraag mij af wat het nut is dat die zoekrobot op gans het scherm staat en dat er permanent een lus is van een film van 5 sec.
Na 30 sec ben je het knots beu dat filmke.

En gelukwensen PX met de nieuwe look met de aanpassingen zijn jullie de enige aanbieder waar de klant geen email meer kan sturen naar jullie.
Klacht indienen kan niet via de telefoon moet via email, jullie medewerkers verwijzen ons naar de website.
Leg mij nu eens uit hoe de klanten nu klacht moet indienen PX?

Onvoorstelbaar 2016 vinden bij PX email niet belangerijk
Hallo iedereen,

De mailing optie werd inderdaad tijdelijk offline gehaald. Het is wel de bedoeling dat deze mogelijkheid binnenkort terug actief wordt.

Groetjes,
Wim
Intussen het ook gelezen Elsa op andere topic wat Wim schrijft "De mailing optie werd inderdaad tijdelijk offline gehaald. Het is wel de bedoeling dat deze mogelijkheid binnenkort terug actief wordt."

Maar wat is de reden Wim van het ofline halen van de email?
En kennen de snelheid van PX om iets op te lossen dus Wim kan lang duren voor de email terug werkt, enig idee wanneer?

grtt iedereen
Reputatie 7
Badge +6
Intussen het ook gelezen Elsa op andere topic wat Wim schrijft "De mailing optie werd inderdaad tijdelijk offline gehaald. Het is wel de bedoeling dat deze mogelijkheid binnenkort terug actief wordt."
Maar wat is de reden Wim van het ofline halen van de email?
En kennen de snelheid van PX om iets op te lossen dus Wim kan lang duren voor de email terug werkt, enig idee wanneer?
grtt iedereen

Patrick, dit is een tijdelijke maatregel, om organisatorische redenen.
Reputatie 6
Badge +2
Temeer omdat ze op een bus zitten :)

Ik had liever gehad dat ze op de tram zaten, ik ben een beetje tram liefhebber. :8
Op den duur ga ik toch nog verplicht zijn zeker van naar dat filmpje te kijken of anders ga ik niet mee zijn met iedereen :-)))
Reputatie 6
Badge +4
Hallo allemaal,

Ik heb 2 berichten afgesplitst van deze discussie.
Ik wijs jullie graag op de forumrichtlijnen en verzoek jullie om een nieuw topic aan te maken als jullie over iets nieuws willen spreken. Gewoon in een bestaand topic over iets anders beginnen, helpt de overzichtelijkheid van ons forum niet vooruit.
Bedankt voor jullie begrip.

Mvg,
Bram

Reageer